Kejam! Anjing dirogol dan digantung pada pokok sampai mati | Boros Di Aralom

Ahad, 27 Mac 2016

Kejam! Anjing dirogol dan digantung pada pokok sampai mati

Angkara siapakah ini? Memang kejam betul..nak cakap berperangai macam binatang pun..tak kena juga. Agaknya inilah perangai setan bertopeng manusia yang berperangai lebih kejam dari binatang sampai anjing pun dirogol dan dibunuhnya.

Seekor anjing betina dari baka Pittbull dijumpai mati tergantung pada pokok dalam keadaan yang mengerikan. Kejadian yang berlaku di Washington, USA ini disifatkan sebagai sangat kejam dan tidak berperikebinatangan. Anjing malang tersebut turut diseksa secara seksual sebelum dijerut leher pada pokok dan dibiarkan sehingga mati.
Anjing jenis Pittbul (sumber)
Walau bagaimanapun, dalang di sebalik kejadian ini masih belum ditangkap. Kini pihak berwajib yang terdiri daripada organisasi perlindungan haiwan USA, Humane Society, telah menawarkan wang tunai sejumlah USD5000 kepada sesiapa yang memberikan maklumat untuk membantu menangkap individu yang bertanggungjawab dalam melakukan jenayah kejam tersebut. 

Jumlah tersebut dikatakan dua kali ganda daripada jumlah biasa yang ditawarkan oleh pertubuhan tersebut dan berharap agar peningkatan jumlah itu mampu membantu mereka menangkap penjenayah kejam itu secepat yang boleh.

P/s: Akue memang suka pelihara haiwan..tapi bila terbaca berita macam ni..memang trauma dibuatnya. Kesian anjing tu..makluk ciptaan Tuhan juga tau...

Lagi info menarik:

Tiada ulasan: