Aku dan WSB | Boros Di Aralom

Rabu, 20 Oktober 2010

Aku dan WSB

Aku dan WSB...
Aku dan WSB...
Dulu..hanya aku saja sorang-sorang
Kini dah ada WSB..
WSB dan Aku..
 Eh, korang tau ka apa tu WSB ???
Apa!! Tak tau??
Wasaber korang tau?? Tidak juga...
Aduhhh..kecewa hati ni..meh sini sy introduce kat korang teman baru sy WSB ye.


WSB is not "we are shit blogger"
not "we are stupid blogger"
not "we are sad blogger"
and not "we are sot blogger" either

Read carefully below
*
*
 WSB stand for Wasaber or "We Are Sabahan Bloggermania Blogger"
Hah..baru korang tau kan..
Jangan korang pandai2 p kasi ganti erti tu huruf akronim dia..nanti sy nangis air mata merah mcm logo di atas..hehe tidak bah..

Kenapa sy join WSB??
Sebab saya suka..
sebab sy blogger baru yg mania
sebab sy orang sabah yg mengamalkan prinsip 1Sabah 1Malaysia
sebab sy blogger yg suka follow WSB punya bloggers
sebab sy memang dah jatuh hati dgn WSB..
bukan pada adminnya tau,,tp pada blog WSB itu sendiri..best bah sana!!

Kenapa best?
banyak kawan
banyak award
banyak contest
ada own property
blog yg unik
dan admin yg peramah :P

Rugi beb kalau tak join

6 ulasan:

MrsYats berkata...

simple but smart..sa suka...mendlm btul tu kata2 mu geng...hehehe

StellaClaire-Richard berkata...

ada harapan ni..hehehe

Nancy Poh berkata...

yats: mendalam ka pla tu ko rasa...eeee..sedalam lautan LCS (laut china selatan)
stella: kita smua yg join memang ada harapan pun kan...

Lyn Rashid berkata...

semoga suksis..hoho

Just berkata...

Wa wa.. ada urg lain pakar jek ni.. hihihi.. gud luck!

Lina berkata...

byk kwn..i loike!! hehe..gud luck!