Aku Kena Tonsil | Boros Di Aralom

Khamis, 21 Oktober 2010

Aku Kena Tonsil


Argghh..tak guna betul hari ni. Awal2 bgun pagi dah rasa ada sesuatu yg tak kena dgn leher ku ini..sesuatu yg membuatkan aku marah, sakit, malas, nak makan org....bla bla bla..TONSIL...knapa la ko dtg pada ku lagi..adakah ko nak refresh balik hubungan intim dulu antara ko dgn aku??? piirahhh..nnt aku bagi ko rasa tu ubat kumur2 THYMOL GARGLE baru ko tau...ya, memang sy akan bagi ko rasa..tungguuu...
*
*

Ni la ubat kumur yg diberi doktor sejak aku kecik darjah 3 lg. Sampai sekarang pun ini juga ubat yg diberi. Tak de ka ubat yg sekali je guna, tu Tonsil takkan berani datang lagi (kecuali surgeri la). Huh..

8 ulasan:

Hanis MY berkata...

huhu kesiannya, get well soon ya! i pun selalu dapat ubat kumur tu..btw thanks for dropping by.

Nancypoh berkata...

Hanis--thanks ya..

Mindbreaking berkata...

bahaya tak tonsil ni?

Mouren berkata...

Jadi...ko mkn bubur saja lah nie?

Bah, kumur...jgn tdk kumur tu ubah...hehe

Take care kio...

Nancypoh berkata...

*mr.mind: rasanya tak lah sebahaya kanser kot..
*wyne: sy makan mcm biasa ja...heee

Annie berkata...

Get well soon..

Un Phat Lee berkata...

macam botol gam je gua tengok.ehe XD

Nancypoh berkata...

*annie: thanks ya
*unPhatLee: mcm je tp tak serupa