Makan Meggi+Telur Rebus Saja | Boros Di Aralom

Rabu, 20 Oktober 2010

Makan Meggi+Telur Rebus Saja

Hollaa..beruntung aku malam ni dpt makan menu special buatan sendiri di hostel..kenyang aku skarang ni beb sebab baru makan meggi Sedaap campur telur rebus. Mana nak dapat woo..(padahal rasa nak muntah skrang ni)..huhu..tp aku memang tak nafikan la bahawa meggi merupakan menu utama student2 yg tinggal d 'u' especially mreka yg duk kat hostel..(x termasuk mreka yg tinggal ngan mak bapak)..Lebih-lebih lg skarang ni dah nak habis semester, duit pun dah pokai, so, bertamba lah permintaan meggi di kalangan pelajar2 sbb lebih murah..huhu..teringat pulak aku dgn kawan aku yg sorang ni, dulu time skolah menengah bukan main anti lg dia berpidato tentang "keburukan makanan segera" (termasuklah meggi), tengok2 dia skarang, bertimbun macam semak samun dah meggi dia kat bilik hostel..huhu..kita bukannya x tau pasal keburukan mkanan segera ni kan..cuma hidup yg dah semakin kesempitan..besalah, student..bukannya bnyk duit pun..Tu laa, bila pinjaman sampai, kbanyakkan student beli hp baru, baju baru, laptop baru, kasut baru, n mcm2 la...huhu..Bila dah pokai, merungut sana sini mintak duit mak bapak jugak akhirnya..This is "Student Life" katakan..Hey!!! jgn lupa bayar PTPTN tau!!

Tiada ulasan: