Identiti Wanita Bercoli Hijau Mengamuk di Stesyen Komuter jadi tanda tanya | Boros Di Aralom

Ahad, 10 April 2016

Identiti Wanita Bercoli Hijau Mengamuk di Stesyen Komuter jadi tanda tanya

Semalam memang agak viral juga video wanita bercoli hijau mengamuk di sebuah stesen komuter Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTM Berhad). Kalau korang menonton video tersebut, memang pelbagai reaksi dan tanda tanya akan timbul. 
wanita bercoli hijau mengamuk di ktm
Video berdurasi 2.37 minit itu yang disiarkan di YouTube, menunjukkan wanita itu sedang membawa beg sandang dan membaling botol air dan juga kerusi plastik kepada lelaki itu, yang dikatakan kakitangan KTMB.

Selain dilihat melakukan provokasi terhadap lelaki itu, dia juga dilihat menendang lelaki berkenaan. Namun lelaki itu dilihat agak tenang ketika berhadapan dengan situasi tersebut.

Punca dan identitas wanita tersebut masih lagi menjadi tanda tanya kepada ramai pengguna laman sosial. Siapakah dia dan mengapa dia mengamuk? Ada juga yang cakap bahwa wanita tersebut adalah pondan yang tetiba naik angin sebab tak dibenarkan naik komuter tersebut..dan ada juga yang cakap wanita itu ada penyakit mental..entahlah..macam-macam andaian kita boleh buat. Tapi daripada terus menerus mengeluarkan kenyataan tak berasas, lebih baik kita berdiam diri dan muhasabah diri saja. Nanti kalau tersilap cakap..jadi fitnah pula. Tak pasal-pasal nanti kena saman sebab sebar berita palsu..

Tiada ulasan: