SAYA SUKA BLOG AWAK LA ! | Boros Di Aralom

Khamis, 25 November 2010

SAYA SUKA BLOG AWAK LA !

image

Woit!!..ada lagi segmen baru dari bro Ben. Kali ni bertajuk 'SAYA SUKA BLOG AWAK LA !"..bukan korang tak kenal dengan bro Ben kan..bloger otai pujaan semalaya..Ok, berbalik pada segmen ni, kita kena pilih lima blog yang kita suka lawat dan kenapa kita suka. Jom buat senarai..hee

Saya suka blog ni sebab semua ada dalam satu..all in one katakan..

Blog Izamir ni banyak benda yang sesuai dengan selera saya. Bukan stakat post yang syok malah banyak info berguna yang boleh dipraktikkan. Blog lain pun banyak jugak info, tapi blog Izamir ni lain skit. huhu.

Memang tak kering gusi kalau baca post2 lawak kat sini. Suka dengan lawak-lawak itu. Tak tau la pendapat korang macam mna pulak.

Well, 1st of all, saya tak akan lupa Just kerana dia lah antara blogger pertama yang buat saya bersemangat untuk berblog. Best bila berblog dengan dia.

Ni la blog wajib aku pergi tiap2 hari jika ada peluang untuk online. Sangat suka dengan post2 mr.Eddie yang berkisar tentang cerita-cerita pelik tapi benar. Memang syok!!

Ok, siap dah senari 5 blog tu. Sebenarnya masih banyak lagi blog yang saya suka lawat ni tapi memandangkan cuma 5 sahaja kuota yang diberi maka hanya 5 itu sahaja yang sempat disenaraikan. Kalau bro Ben beri kuota 10 tadi, kan bagus..Sekarang tiba masa untuk mengumumkan dari mana saya dapat tahu pasal segmen ini. Dari mana ya? korang teka la, hehe, dari siapa lagi kalau bukan BEN ASHAARI ..kan kan kan..salah satu blog yang saya suka juga. Kenapa? sebab dia lah blogger otai pertama yang saya kenal. Tips yang diberikannya juga sempoi-sempoi dan tak berbelit-belit. Mudah untuk difahami. So, demikian sahaja la perkongsian saya dalam segmen 'SAYA SUKA BLOG AWAK LA!" yang diperkenalkan olah bro BEN sendiri. Nak ngomel banyak-banyak pun dah tak der idea..huhu..anyway, Happy blogging semua.



11 ulasan:

Izamir Ridzwan berkata...

tq.. jap nk join jugak ni..

LILI berkata...

wah...tq...
tharu ni...hehehe

Tanpa Nama berkata...

Thanks Nancy kerana jadikan borakkosong wajib baca tiap-tiap hari...

Unknown berkata...

Salam kenal!!! tambah kenalan yok!!!!

Just berkata...

Thanks mandak!! I loikeeeeeeeeeee..

Tanpa Nama berkata...

wow!! eheeee :))

Ahmad Hati berkata...

Saya suka blog awak la

http://finance-kewangan.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

NURAZZAH8 berkata...

salam ziarah dan salam perkenalan,

jom tgk blog akak..

http://nurazzah8.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

Tanpa Nama berkata...

salam...jalan2 singgah d cni dari blog En Ben..slm perkenalan..selamt berblogging dn maju jaya..huda 4low blog neyh jgk ^^,
ader mase terluang, snggah la cni ^^,

http://hudahazwani.blogspot.com/

nur berkata...

thanks nancy.. SAYA SUKA BLOG AWAK LA !
ALL IN ONE

Aishot berkata...

nak kene pi tgk ni ;D