Thanks Just | Boros Di Aralom

Khamis, 30 Disember 2010

Thanks Just

Agak lama juga saya tak update blog ni..biasa lah kalau liputan 3G kurang. Speed pun macam siput. Tapi kali ni ada semangat sikit nak buat post yang teristimewa kepada sahabat blogger Just..hee..kemarin saya ada terima bungkusan, bapak saya baru je ambik dari pejabat pos, entahlah dah berapa kurun surat2 tu bersemadi..bukannya selalu kena ambil..hehe..ngam ngam kelmarin tamu bah di Tamparuli. Bungkusan dari siapa ya? ohhhh...bila dibuka, ada beg mini yang kiiutt di dalamnya..wahhhh..hadiah krismas ke ni?? pas tu, belek-belek lagi..jakun ba..indak pernah dapat beg dari pos..hehe..tengok-tengok ada kad dari si Just..oh, hadiah BO dari si Just rupanya..kesiokan saya..nasib baik indak sesat ko punya hadiah kan..hehe..membelek je kerja aku selama beberapa minit. Bila tengok kat envelop, rupanya ada pulak singnature si Just..indak nampak ba..dapat tu surat saya terus buka..hehe..anyway, thankss a lot ya Just..kiut betul ko punya beg and gapit..hehe..jadi treasure di bilik saya tu..thankss again..mmuaahh..

p/s: indak dpt upload gambar pulak..huhu..bikin kesiwa betul ni line..

2 ulasan:

Just berkata...

Thanks for the entry Nancy... at least i know ko dpt sdh tu tote bag.. Oya, thanks sbb kasi tu link kadai sia... hehehehe...

Hairun Azmi berkata...

Tahniah...:D

Happy New Year 2011