Inilah perbualan suspek hacker yahoo id gua | Boros Di Aralom

Isnin, 13 Jun 2011

Inilah perbualan suspek hacker yahoo id gua

Pelik bin hairan gua tadi. Entah kenapa tetiba sorang kenalan FB tu hantar mesej chat kat gua. Dia ni memang dah lama jd suspek yang hack yahoo id dan password gua dulu. Gua tak pun mention yang dia tu hacker tapi yang menghairankan, dia ni tetiba pulak buat mekanisma bela diri mengatakan dia tu bukan hacker. Korang layan la perbualan gua yang dah terkena hack dulu tu:-

Dia mulakan cerita..gua pun layan

 Dia tetiba bela diri...gua tak tanya pun

Dia beri maklumat si penggodam..gua tak kesah pun


 Dia datang balik...gua layan juga sebab gua mesra alam.-uwek!!

Siap gua..gua terklik balik link dia...uwah!!

6 ulasan:

G3-lina berkata...

So.. dah dpt blom?

Tanpa Nama berkata...

xde keje ke nak hack id org...apa da....

Hairun Azmi berkata...

Mungkin dia sudah insaf....

Basikal elektrik boleh lipat

Mouren berkata...

Sis, my yahoo messenger pula suddenly bulih auto add orang...sa sangt heran pdhal sa tdk pun invite this person to be added in my yahoo messenger. Bikin takutttt...

Nancypoh berkata...

Lina* gua dpt juga bukak balik yahoo id tp dah tak beranai guna id tu utk urusan penting...

Nurul* akan kena balasan juga org mcm tu kelak..

Mie* kan bagus kalau macam tu..

Wyne* itu lah ba petanda yg ada org nak hack account kita..bikin panas betul kan..

Annie berkata...

Macam-macam ja urang buli buat oh kan nowadays. Tingu saja tu Operation Malaysia tu. Adeh..