Hidangan Testis Goreng untuk Putera William dan Kate Middleton | Boros Di Aralom

Sabtu, 25 Jun 2011

Hidangan Testis Goreng untuk Putera William dan Kate Middleton

Masakan-masakan berasaskan testis terbaik di dunia sempena World Testicle & Aphrodisiac Cooking Championships menjadi menu hidangan istimewa untuk pasangan diraja Kate Middleton dan Putera William.
Antara masakan dalam festival itu. (Sumber: Metro.uk)
Menurut laman web Metro.uk, Chef Ljubomir Erovic, penganjur acara itu, berkata testikel kaya dengan testosteron dan mineral dan dipercayai sebagai afrodisiak yang kuat di negaranya, Serbia. Erovic percaya jika pasangan diraja telah mencuba beberapa hidangan yang ditawarkan, mereka akan berada dalam kedudukan yang lebih baik untuk memperolehi kanak-kanak. Makanan yang ditawarkan di kejohanan termasuk pelbagai jenis lembu, babi hutan, unta, burung unta dan juga buah zakar kanggaroo.

Chef tersebut mempunyai pengalaman dua puluh tahun 'penyediaan, memasak dan makan pelbagai jenis buah zakar. Beliau adalah penulis koleksi resepi pertama di dunia seumpamanya, Cooking With Balls, termasuk bagaimana untuk menyediakan pizza testis dan  buah zakar tepung.

Anda mungkin lega mengetahui Erovic yang mengingatkan: '. Semua buah zakar boleh dimakan - kecuali buah zakar manusia, sudah tentu'

3 ulasan:

Hairun Azmi berkata...

Tak sanggup nak makan wehh...

Pemerdagangan Orang

BillyNain berkata...

awal2 td igt kan zakar manusia la..huhu nasib baik bukan

saye_tecik berkata...

a'ah...i pun pikir mcm BillyNain..eeeiiii...ingtkn org punye,nsib baik bkn...eeiii sngt x senonoh!