Daftar hari ini boleh cashout hari ini | Zeus Bux dan EDollar-Bux kuasa PTC terbaru | Boros Di Aralom

Jumaat, 27 April 2012

Daftar hari ini boleh cashout hari ini | Zeus Bux dan EDollar-Bux kuasa PTC terbaru


JIka anda seorang ahli atau aktif dalam mana-mana laman web Paid To Click atau PTC, semestinya anda sudah tahu bagaimana selok belok dan cara terbaik memaksimakan pendapatan anda di dalam PTC tersebut. Memang tidak dinafikan bahawa kini banyak laman PTC yang dikategorikan sebagai SCAM. Memang banyak, oleh itu perlu berhati-hati. PTC adalah sebuah laman web yang membayar anda untuk klik iklan-iklan di dalam laman mereka. 

Di sini saya ingin mengongsikan dua laman web PTC terbaru yang memang terbukti boleh dipercayai. Kedua-dua laman PTC ini baru dilancarkan pada bulan April 2012 dan jumlah ahlinya memang meningkat secara mendadak sekali. Bayangkan setiap minit hampir beratus ahli yang mendaftar. Laman PTC yang saya maksudkan ialah Zeus Bux dan EDollar Bux

Memang tak menghairankan kenapa ramai ahli yang suka dengan dua laman PTC tersebut. Ini kerana konsep yang dibawanya sangat unik seperti:-

NO MINIMUM PAYOUT. Maksudnya ahli boleh membuat 'cashout' tak kira berapa jumlah yang ada dalam akaun. Berapa? dulu saya ada buat 'test' sama ada betul atau tidak dan saya buat cashout pada jumlah $0.05, ya..5 sen saja. Dan memang betul wang itu masuk dalam akaun Liberty Reserve. Whoa. Nak tengok bukti? Layari Zeus Bux dan EDollar Bux, dan tengok pada 'Proof'. Di sana anda boleh lihat beratus screenshot yang dimuat naik oleh para ahli sebagai bukti telah menerima bayaran.
NO INVESTMENT NEEDED. Maksudnya, anda tak perlu buat sebarang pelaburan atau 'fund' ke dalam akaun Zeus Bux mahupun EDollar Bux. Tak seperti kebanyakkan laman PTC yang lain yang memerlukan pelaburan awal sebagai syarat untuk cashout.

INSTANT PAYMENT. Maksudnya, jika anda buat 'request payout' sekarang, tak sampai lima minit, duit dah masuk ke dalam akaun Paypal, Liberty Reserve, atau Alertpay anda. Memang cepat. 

AVERAGE ADS. Secara puratanya, iklan-iklan mereka bernilai sekitar $0.01. Terdapat sekitar 10 iklan yang ada. Macam sikit je kan. Tapi lama-lama boleh jadi bukit. Ini belum campur pendapatan refferal click lagi yang boleh disewa. So tak payah susah susah cari referral. Biar admin dia yang buat. Tapi kalau rajin promosi, apa salahnya kan.
Banyak lagi sebenarnya kelebihan dua laman PTC tersebut dan sekiranya anda mahu tahu lebih lanjut, layarilah laman Zeus Bux dan EDollar Bux ini. Satu lagi rahsia kenapa dua laman ini disuakai ramai ialah kerana keduanya dimiliki oleh admin yang sama.

Daftarlah seawal mungkin kerana terdapat tawaran menarik kepada mereka yang terawal. First 20000 members will get FOC upgrade. Tak nak ker?

Sekian untuk perkongsian.
Kasino på nett

1 ulasan:

Editor berkata...

tawaran hebat ini... www.redlomo.com :)