Apa yang hebat sangat dengan 2PM? | Boros Di Aralom

Khamis, 24 November 2011

Apa yang hebat sangat dengan 2PM?

Hebat sangat ke 2PM tu sampai berderet sumandak-sumandak yang tergila bayang dengan mereka? huhu...besa lah kan, sekarang ni sedang demam K-POP kat Malaysia..M-POP bila lagi..ni kepada minah-minah dan mamat-mamat yang sedang gila bayang dengan 2PM, dah booking tiket konsert jelajah dorang ke? Ya, 2PM live in Malaysia this Friday at Stadium Negara.. Untuk info, pergi jer kat EC..saya tak dapat pergi..sebab memang tak nak pergi pun..besa lah orang jauh.
Mamat-mamat Korea yang hensem..2PM
Yang sebenarnya, saya pun minat juga dengan group2 korea ni especially SUJU...2PM kureng sikit..mungkin tak berapa kenal..belum jumpa lagi di KK..(macam lah dah jumpa SUJU)..Wonder Girls pun saya minat gak..tapi pada lagu mereka yang femes tu saja...apa kunun namanya tu...'Nobody nobody but you..clap clap clap clap..sambil angkat2 kaki' 

Yang bikin saya kepelikan ialah pasal nama2 group k-pop yang memang unik2 semuanya...kenapa dinamakan 2PM? pas tu ada lagi 4Minute...One Second ada ker?? huhu..anyway, disebabkan oleh kepelikan dan keunikan nama band itu lah salah satu faktor kepada ke'femes'an band tersebut..

Bila dengar pasal konsert 2PM kat Stadium Negara ni, teringat pulak dengan anak buah saya yang seorang tu..lelaki..minat sangat tengok K-POP kat Hitz.tv...sampai bergaduh tukar chanel..kalau la dia tinggal dekat dengan Stadium Negara..mungkin dah buat muka sposen depan mak bapak dia..mintak duit beli tiket nonton 2PM..

Read my sikarap blog at http://www.nancypoh.com

1 ulasan:

Unknown berkata...

waaaaaaaaaaaa , nak tengoookkk ! :'(