[REVIEW EBOOK] 7 Hari Saja..Anda pasti boleh bermain gitar!...Boleh ke? | Boros Di Aralom

Isnin, 21 November 2011

[REVIEW EBOOK] 7 Hari Saja..Anda pasti boleh bermain gitar!...Boleh ke?

Anda teringin sangat ke nak main gitar sepandai John Meyer? Atau macam Yuna? atau pun memang anda berangan nak jadi penyanyi femes suatu ketika nanti?

Mungkin eBuku BELAJAR GITAR DI RUMAH DENGAN CEPAT & MUDAH DALAM MASA 7 HARI yang ditulis oleh M. Iskandar ini dapat membantu anda..

Bayangkan di saat ini, anda sedang memetik gitar sambil rakan-rakan anda menyanyikan sebuah lagu yang sedang popular di radio. Kemudian anda memainkan sebuah lagu lain dan diikuti beberapa buah lagu yang sangat popular. Anda memetik gitar secara automatik tanpa perlu melihat fret gitar. Semua rakan-rakan anda berasa kagum melihatnya dan memandang anda sebagai seorang guitarist yang handal.

Tetapi mereka tidak tahu sebelum ini anda langsung tidak tahu bermain gitar. Mereka tidak tahu bahawa anda mempelajari gitar dalam masa yang amat singkat. Anda mempelajarinya dengan satu TEKNIK rahsia yang langsung tidak diketahui mereka. Disebabkan tidak tahu TEKNIK rahsia ini, mereka menganggap anda adalah seorang guitarist yang sangat berpengalaman.
Apakah TEKNIK rahsia itu? Semuanya akan diterangkan secara lebih terperinci dan mudah difahami dengan bantuan gambar rajah di dalam eBuku yang dihasilkan oleh M.Iskandar.

Kenapa anda harus berlaki ke kedai buku yang jauh dari rumah atau bersusah payah membayar guru muzik yang mahal semata-mata untuk menguasai TEKNIK bermain gitar padahal anda boleh memilikinya SEKARANG hanya melalui skrin komputer...


Read my sikarap blog at http://www.nancypoh.com

Tiada ulasan: