Pengalaman mendebarkan beli barang di Astro Go Shop | Boros Di Aralom

Jumaat, 30 Januari 2015

Pengalaman mendebarkan beli barang di Astro Go Shop

Astro Go Shop boleh ditonton melalui saluran 118. Kat sana korang akan nampak beberapa promoter  hensem dan cantik termasuk lah Jimmy Shanley yang tak kering gusi bercerita mengenai kebaikan produk Go Shop itu.

Pengalaman pertama memberli barang di Astro Go Shop ini bukan lah dari gua..tapi dari kakak gua yang tetiba jadi penonton setia saluran tu..entah apa yang menariknya.. tapi gua rasa orang pompuan akan faham kenapa Astro Go Shop itu sangat special..hehehe

Alkisah, lepas dia tengok promotion untuk satu produk bedak muka tu, dia terus call hotline nak order. Saya pun dah lupa apa nama produk tu..tapi yang pasti ianya adalah bedak muka buatan korea. Harganya dalam lingkungan RM160 kalau tak silap. Ya lah kan, bukan saya yang beli..manalah saya tau sangat. Kakak gua ni tinggal ka Sabah. Then dia bayar barang tu sekitar 19 Januari lepas. Penghantaran guna GDex biasanya memang cepat sampai. Dalam tiga empat hari jer. Tapi entah kenapa barang tu tak sampai-sampai lagi.

Di tengah kerisauan menunggu selama lebih seminggu, akhirnya benda tu sampai juga. Nasib baik. Part ni jer yang mendebarkan tu..takut tak sampai.

Lepas tu kan..kakak gua ni tambah excited lah..nak shopping lagi..dari dulu dia memang nak beli basikal bersenam..mungkin dah takdir dia, masa tu tetiba keluar promotion basikal bersenam tanpa tayar kat Go Shop...so, apalagi..dibelinya juga benda tu..harga sekitar RM800..tapi sebab kirim dari Semenanjung ke Sabah, maka GDex mengecas RM200 lebih. Benda tu memang berat, so memang mahal lah shipping rate dia..sampai dalam masa tiga hari.

Tapi tak per, demi nak bersenam sebagai latihan nak naik Gunung Kinabalu bulan depan ni, kakak gua tak kisah pasal harga. Lagipun bonus kakitangan kerajaan kan baru masuk..Kira dah murah lah tu, kalau beli kat Sabah ni..paling murah pun seribu lima ratus lebih..itu pun belum tentu produk bagus..

So, itu je lah pengalaman pertama kakak gua beli produk kat Astro Go Shop. Gua berani cakap, lepas ni dia mesti akan beli benda lain kat sana..hohohoho
Beli barang di Go Shop
Sorry yer...kotak jer yang sempat digambar..

Tiada ulasan: