[VIRAL] Video 'Rumah Tangga Aku Dah Musnah' Tersebar. Apa Yang Sebenarnya Berlaku? | Boros Di Aralom

Rabu, 28 Januari 2015

[VIRAL] Video 'Rumah Tangga Aku Dah Musnah' Tersebar. Apa Yang Sebenarnya Berlaku?

Kes curang sememangnya sesuatu yang serius dalam hidup berumah tangga. Sebuah video berjudul 'Rumah Tangga Aku Dah Musnah' menjadi viral di laman sosial, memaparkan seorang isteri yang melepaskan amuk kepada orang gajinya yang didakwa mempunyai hubungan sulit bersama suaminya.

Si isteri yang bertudung merah jambu mengamuk dan menjerit di tempat awam, malah turut menggunakan kekerasan terhadap orang gajinya itu yang mengenakan tudung coklat.
"Sekarang kau ikut aku pergi balai. Kau ikut aku pergi balai!"

Kemudian, wanita bertudung coklat tersebut cuba mempertahankan dirinya dengan berkata, "Sumpah demi Allah kak saya tak buat apa-apa" namun dibalas dengan satu penampar di muka.

Tengok video penuh bini pukul orang gaji yang dikatakan mempunyai hubungan sulit dengan suaminya kat bawah ini.


(Laporan asal: Says)

Tiada ulasan: