Wanita transeksual wargenegara Malaysia buat hal di England | Boros Di Aralom

Ahad, 1 Mei 2011

Wanita transeksual wargenegara Malaysia buat hal di England

Seorang 'wanita' transeksual warganegara Malaysia yang tinggal di UK telah meninggalkan suaminya dua minggu selepas suaminya itu mendapatkan visa untuknya.
Yong dan Fatine. (Pic from Telegraph)
Ian Young, 32, menghabiskan £ 12,000 berjuang untuk membenarkan isterinya, Fatine, tinggal di negara itu selepas jatuh cinta dengan di negara asalnya. Tapi Young - yang tidak menyedari bahawa isterinya yang dilahirkan sebagai lelaki dengan nama asal, Mohammed Fazdil Min Bahari, ketika mereka pertama kali bertemu - mengatakan bahawa dia sekarang ini sedang patah hati setelah ditinggalkan oleh isterinya yang lari untuk menjadi seorang gadis panggung.

Dia mengatakan bahawa Fatine yang sekarang tinggal di Manchester,  telah memperdayakannya selepas ia gagal untuk memulakan kerjaya panggung di Blackpool, Lancs.

Young, seorang penjaga sekolah dari Derby, berkata: "Saya merasa seperti orang bodoh. Hal ini seharusnya menjadi waktu yang paling bahagia dalam hidup saya. Saya menggunakan semua simpanan saya berjuang untuk dia supaya tetap berada di UK dan sekarang dia pergi begitu sahaja selepasvmendapatkan apa yang dia ingini. Saya pula ditinggalkan di sini dengan harta berbaki £ 2,50 dalam nama saya. Dia telah menghancurkan hidupku. Katanya lagi, "sekarang dia tidak akan berbicara dengan saya dan dia juga tidak mahu bercerai."

Young bertemu dengan Fatine pada bulan Ogos 2006 semasa  bekerja di Malaysia sebagai pegawai keselamatan seperti yang dilaporkan dalam laman web The Telegraph.

3 ulasan:

Hairun Azmi berkata...

Buat malu Malaysia jer..

Tenaga Turbin Angin di Uruguay

Annie berkata...

Teruknya. Sudah la menyusahkan hidup orang lain, dia lari begitu saja. Kesian tu Englishman..

FaFa Remina berkata...

Hahaha, speechless