Siapakah Blogger paling cantik antara mereka ini? Anda pilih | Boros Di Aralom

Khamis, 20 Jun 2013

Siapakah Blogger paling cantik antara mereka ini? Anda pilih


Tadi masa belek-belek laman produk kecantikan Laneige, nampak pula para peserta ni. Mereka bertanding dalam cabaran Blogger Cantik oleh Laneige. Pemenang akan menjadi duta Leneige untuk Malaysia nanti.

Gua juga sudah vote mana satu yang menarik hati..hehe..kalau tengok, memang semuanya cantik pun..tapi gua tak kisah lah siapa yang menang. Sebab setiap hari kita boleh undi..satu undi satu hari..so, esok gua akan undi peserta yang lain pulak..baru adil dan saksama..Korang pun pergi lah undi dengan melayari laman Laneige Beautiful Blogger challenge ni.

Oh, ya..tempoh pengundian akan berlangsung sampai 26 Jun ini saja. Salah satu peserta yang sempat gua undi..Gwen Tang..esok gua undi Chloe Teo..lusa..eh, undi bukan rahsia ker?? huhu..kat bawah ini antara amoi-amoi peserta Laneige tu..

Chloe blog
Gwen blog

Kalau nak tengok senarai penuh peserta Blogger Cantik ini, boleh lah layari laman web Laneige sekarang.


Tiada ulasan: