Khas untuk blogger yang bergelar ibu | Boros Di Aralom

Jumaat, 21 Jun 2013

Khas untuk blogger yang bergelar ibu

Salam sejahtera dan salam 1blogger...ada tak blogger yang bergelar ibu kat sini?? Gua pasti, ramai di kalangan blogger alam maya ini yang merupakan seorang ibu.

Kenapa gua tanya? saja gua nak bagi tau kepada para ibu sekalian..bukan blogger saja..sekarang ni Jacobs sedang buat contest yang berkaitan dengan sifat keibuan, namanya Mums' Little Secrets..hehe..boleh menang sampai RM100 ribu tau..
Kontest Mums' Little Secrets dari Jacobs
Jadi apa yang mak mak semua perlu buat? senang saja, hanya perlu kongsikan rahsia anda sebagai ibu bagaimana anda memberi yang terbaik untuk anak-anak, untuk suami dan untuk seluruh keluarga amnya dan hantar kat laman Facebook Jacobs ni..

Oh ya..ni gua nak kongsi lah sikit sikit rahsia yang rasanya mak gua selalu amalkan dalam memberi yang terbaik untuk kami sekeluarga..hehe..satu rahsia je yang gua pasti iaitu DOA..

So, mak mak kat luar sana apa rahsia lain pulak? yang gua pasti, doa itu memang dah jadi amalan..selain doa, apa lagi ya??? sila lah kongsi-kongsi dengan kitaorang kat Jacobs..




Tiada ulasan: