5 Pengakuan Berani Mati Pasangan Yang Pernah Curang | Boros Di Aralom

Rabu, 12 Oktober 2016

5 Pengakuan Berani Mati Pasangan Yang Pernah Curang

Kenapa pasangan anda curang? Pasti ada sebab di sebaliknya. Mungkin ianya berpunca daripada sikap pasangan anda, orang ketiga, atau mungkin berpunca dari anda sendiri. Berikut merupakan pengakuan-pengakuan dari mereka yang pernah berlaku curang terhadap pasangan masing-masing.

1. “Ketika itu, saya sangat muda dan baru berumur 17 tahun. Saya memang sudah berpunya. Ketika itu saya secara terlihat seorang wanita lain sedang tidur di atas katil tanpa seurat benang sambal berkata ‘come and f**k me!’. So, saya pun buatlah. Saya tahu ia salah tapi saya tak menyedarinya.

2. “Saya sangat bernafsu ketika itu”


3. “Kami dah berkhawin selama 16 tahun. Saya seringkali merayu terhadap suami untuk melakukan hubungan sex hampir setiap malam. Namun dia sering memberi alasan untuk menolak. Dia kemudian akan melancap sendirian ketika melihat pornografi sementara saya terbaring di atas katil sambil memikirkan apakah kekurangan yang ada pada saya. Sebab itu saya mencari orang lain”

Sekadar gambar hiasan

4. “Curang kerana hubungan jarak jauh selama dua tahun.”

5. “Pasangan saya seorang yang suka mendera saya secara fizikal dan mental. Saya hamper-hampir gila dibuatnya. Namun pada satu ketika, seseorang muncul dalam hidup saya dan sangat mengambil berat terhadap saya. Dia membuatkan saya gembira dan kemudian tanpa sedar saya sudah tidur dengannya.”

Selain sebab-sebab dia atas, ada banyak lagi punca lain kenapa pasangan curang. Antaranya, “dah memang lelaki kebanyakkanya miang dan gatal!”. Pompuan pun sama….
(sumber: reddit)

Lagi Info menarik:


Tiada ulasan: