Nutrilite Shape Up hebat tapi... | Boros Di Aralom

Rabu, 6 Mac 2013

Nutrilite Shape Up hebat tapi...

Nutrilite, produk Amway
Siapa yang pernah guna Nutrilite? Benda ni adalah salah satu produk Amway kalau tak silap saya. Bagus untuk kecantikan kulit, kuku, mengurangkan risiko kanser dan baik untuk mengurangkan berat badan berlebihan. Sekarang ni tengah sibuk dengan promosi peraduan Nutrilite Shape Up yang menawarkan hadiah utama RM6000 beserta voucher produk Amway.

Tadi dah belek-belek dia punya T&C di laman Nutrilite dan memang menarik bagi mereka yang nak cuba 'menyihatkan' lagi tubuh atau 'mencantikkan' lagi penampilan diri. Kalau nak ikut, kena bentuk kumpulan, 3 orang satu kumpulan dan mestilah terdiri daripada golongan-golongan yang ada semangat untuk mengurangkan berat badan. Agaknya peraduan ini macam ala-ala program Biggest Loser tu. Tempoh 10 minggu bertanding dan kena timbang berat sebelum dan selepas. Memang menarik.

Tapi, kalau nak ikut, mesti beli produk Nutrilite Shape Up Pack sebagai syarat kemasukan. Harganya..ermm..RM1490..('__')Oh Mak Kau!! Okay lah, selamat berjaya kepada yang mengikuti peraduan Nutrilite ini ya..

Tiada ulasan: