(EDISI PROMOSI) Khas untuk blogger makanan | Boros Di Aralom

Khamis, 4 Julai 2013

(EDISI PROMOSI) Khas untuk blogger makanan

Blogger makanan...errr..macam pelik je bunyinya kan..tapi itu lah singkatan yang paling singkat daripada yang tersingkat yang gua boleh pikir.

Blogger makanan yang gua maksudkan ini ialah para blogger yang suka buat entri mengenai makanan..mereka ambil gambar makanan tu..then buat entri sama ada makanan tu sedap ke tak..dan ada juga blogger yang memang dah kerja dia buat entri masakan beserta resipinya sekali..masuk dalam kategori blogger makanan la tu...hehe...macam tiffinbiru a.k.a DTS

Nah..ini satu berita gembira untuk anda dari Open Rice..sekarang ini tengah hangat dengan kontest Best Food Photographer dan Best Food Writer. Nah..peluang terbaik untuk menyerlahkan lagi bakat fotografi dan menulis..tak kira lah anda ini pro atau amatur. It's time to shows what you got..and here's your best shot! G la join kontest Open Rice tu..

Hadiah? iPhone 5, Samsung Galaxy S4...nak tak? So, try test cuba la..kat bawah ini salah satu gambar yang sempat gua rembat kat laman web kontest Open Rice.
Photo by nigellow for Open Rice
Gambar cantik dari nigellow...nama menu ini ialah..."Udang Dalam Semak"...eh!! silap...it's called "My Crustacean Cousin"...something that looks like a pasta...memang pun! hehe..

P/S: Gua tak berapa minat dengan fotografi ini...suka ambil gambar...editnya yang bikin gua pusing..hehe..apa pun, good luck for all OpenRice Contestants..



Tiada ulasan: