(EDISI GIVEAWAY RAMADHAN) Hadiahnya ialah seorang bayi comel...nak tak? | Boros Di Aralom

Sabtu, 27 Julai 2013

(EDISI GIVEAWAY RAMADHAN) Hadiahnya ialah seorang bayi comel...nak tak?

Ni giveaway siapa pulak ni? hadiahnya ialah bayi kecil yang comel..ada siapa-siapa berminat tak? saya tak cakap kosong..memang giveaway ini wujud...boleh periksa kat sini...

Sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, sebuah stesen televisyen di Pakistan telah melaksanakan satu rancangan realiti tv...hadiahnya ialah bayi-bayi kecil yang comel-comel belaka..
Pengacara, Aamir Liaquat Hussain sedang menimang bayi untuk diserahkan kepada pemenang.

So, dari mana datangnya bayi-bayi ini? sebenarnya mereka merupakan bayi-bayi yang dibuang oleh mereka yang tidak bertanggungjawab..bayi-bayi yang ditemui mereka bukan semuanya masih hidup, ada juga yang sudah tidak bernyawa..oleh itu, sempena bulan Ramadhan ini, stesen tv tersebut mahu buat rancangan tv sambil menyelitkan kerja-kerja amal..setakat ini, mereka sudah berjaya memberi dua bayi kepada pasangan yang berjaya memenangi rancangan realiti tv itu..pasangan tersebut biasanya terdiri daripada mereka yang belum mempunyai anak..ada juga pasangan yang sudah lebih 10 tahun menunggu tetapi belum mendapat zuriat..bagi pasangan ini, bayi tersebut merupakan kurnia sempena bulan Ramadhan ini..

whoa!! kat Malaysia dah ada ker rancangan tv seumpama ini?? padahal hampir saban hari kita dengar berita pembuangan bayi..

Tiada ulasan: