(EDISI SPAM) Siapa Adriana21 ni? | Boros Di Aralom

Selasa, 9 Julai 2013

(EDISI SPAM) Siapa Adriana21 ni?

Tiap-tiap hari gua dapat emel dari si Adriana21 ni..siapakah gerangannya orang ni yek? 

For sure, memang dia seorang SPAMMER..no doubt..and most probably a hacker. Gua pasti bukan gua seorang saja yang dapat emel berbaur lucah dari makhluk ni. Entah datang dari mana agaknya. 

Bila tiap hari dapat emel yang menyemak ni, gua pun teringin juga nak tahu siapa makhluk ini. Then gua tanya la mr.google..first page yang gua singgah ialah yahoo answers..katanya, si Adriana ni bukan manusia tetapi robot..erm..okay, gua percaya. 
Ini Adriana yang pelik...tapi of course bukan dia yang gua maksudkan.. :)
Moga moga si Adriana21 ini berhenti buat benda-benda yang tak berfaedah. Dah lah kena kutuk...buat orang lain meluat lagi..kesian dengan mereka yang bernama Adriana..terus kena label sebagai spammer..huhu..

Sekian..selamat berpuasa kepada rakyat Malaysia..hehe

Tiada ulasan: