Pemandu Teksi Jepun Ketagih Tengok Perempuan Tahan Kencing Dalam Teksinya | Boros Di Aralom

Sabtu, 10 Mei 2014

Pemandu Teksi Jepun Ketagih Tengok Perempuan Tahan Kencing Dalam Teksinya

Perangai pelik seorang pemandu teksi yang ketagih melihat penumpang wanitanya menahan kencing terbongkar. Seorang pemandu teksi di Osaka ditahan kerana disyaki sengaja menyeksa penumpang wanita bagi mendapatkan kepuasan melihat mereka terdesak mahu membuang air kecil.
Ketagih tengok wanita menahan kencing
Jurucakap polis berkata, Toshihiko Nishi, 41, biasanya memujuk penumpang wanita menaiki teksinya untuk perjalanan jarak jauh. Untuk melembutkan hati bakal mangsa, Nishi menawarkan tambang separuh harga untuk perjalanan berkenaan.

Seorang mangsa memberitahu polis dia diberi cawan kertas mengandungi biskut ketika menaiki teksi Nishi. Apabila dalam perjalanan, Nishi memberi mereka biskut diselaputi bahan yang membuatkan mereka terdesak mahu membuang air kecil.

Seorang mangsa berkata, “Tidak lama selepas makan biskut itu saya terasa mahu membuang air kecil dan meminta Nishi berhenti namun dia tidak mengendahkannya." "Sebaliknya, Nishi memberi sehelai kertas penyerap dan meminta saya kencing di situ."

Polis yang menyerbu rumah Nishi menemui rakaman video melalui kamera rahsia yang dipasang pada teksinya. Melalui rakaman itu dapat dilihat kira-kira 50 wanita terkencing di tempat duduk belakang teksinya. - Says

Lagi Info Menarik:

Tiada ulasan: