Inilah gambar Iqram Dinzly yang membuatkannya dilabel 'gay' | Boros Di Aralom

Jumaat, 30 Mei 2014

Inilah gambar Iqram Dinzly yang membuatkannya dilabel 'gay'

Adakah benar Iqram Dinzly seorang gay?


Baru-baru ini, kecoh dalam sebuah portal hiburan memuat naik gambar seorang pelakon dan pengacara, Iqram Dinzly yang dipercayai memasuki kelab malam dan melakukan hubungan songsang dengan seorang pelajar Malaysia di London.

Salinan whatsapp berbaur lucah bertarikh 26 November 2013 sehingga 20 Disember 2013 dipercayai merupakan perbualan antara Iqram dan ‘pasangan’nya tersebar di internet. Sumber mengatakan Iqram turut menghantar sekeping foto alat sulitnya.




Namun, Iqram mempertahankan perbuatannya itu dengan menyifatkan ia hanyalah satu gurauan bersama rakan biasa. “Dia merupakan teman saya. Pada saya, ia merupakan perkara biasa kerana saya selalu bergurau dengan rakan-rakan lain dan saya sendiri menganggap ia hanya perkara biasa sahaja. Bukan setakat dia, malah saya turut bergurau dengan rakan-rakan lain perkara yang sama juga. Bagi saya, ia tidak menjadi masalah."

Dalam pada itu, Iqram walau bagaimanapun mengaku pergi ke sebuah kelab malam ketika lawatannya ke london November lalu. 

Sumber: Says

Lagi Info Menarik:

Tiada ulasan: