Senarai pasukan Liga Malaysia musim 2013 | Boros Di Aralom

Isnin, 17 Disember 2012

Senarai pasukan Liga Malaysia musim 2013


Musim baru 2013 Liga Malaysia akan bermula tidak lama. Seperti yang diketahui umum, struktur Liga Malaysia 2013 ini terbahagi kepada dua liga iaitu Liga Super (liga utama) dan Liga Perdana yang masing-masing mempunyai 12 pasukan. Berikut merupakan senarai pasukan dalam Liga Super dan Liga Perdana bagi musim baru 2013.

Liga Super 2013:
Kelantan
Felda Utd
ATM
T-Team
Terengganu
Selangor
Darul Takzim
Pahang
Negeri Sembilan
PNKS
Perak
Lions XII

Liga Perdana 2013:
Kedah
Perlis
Sarawak
Kuala Lumpur
PDRM
Sime Darby
Johor
NS Betaria
Sabah
UITM
KL SPA
KL POS
Senarai pasukan Liga Super dan Liga Perdana 2013. (Sumber: FAM)
Semoga musim baru ini bakal menyaksikan persaingan sengit yang sihat dan mampu menaikkan lagi taraf mutu bola sepak negara. 

P/S: Harimau Malaya gagal mempertahankan Piala Suzuki AFF 2012...kalah pada Thailand di peringkat separuh akhir..banyak yang salahkan pengadil dan DKRG..hakikatnya, memang mutu bola sepak kita masih di takuk lama bak kata Dato' Zolkples Embong. Jangan kata nak menang Piala Asia, peringkat ASEAN pun masih terkial-kial..apa pun, teruskan menyokong pasukan kebangsaan..baik masa menang atau masa kalah.



Sisipan:
Kalau nak tahu rahsia sebenar kejayaan buat duit online, ikutilah webminar Make RM1,000 Every Month Working from Home yang disampaikan oleh anak Malaysia sendiri. Tempah posisi anda sekarang!!

Tiada ulasan: