Sekarang dah boleh beli iPhone 5 di ShaShinKi.com secara online | Boros Di Aralom

Jumaat, 14 Disember 2012

Sekarang dah boleh beli iPhone 5 di ShaShinKi.com secara online

Bagi orang-orang yang memang gemar dengan telefon pintar, sudah semestinya tidak lepas pandang terhadap model terbaru smartphone Apple iaitu Apple iPhone 5 yang memang high tech. Kalau dah cuba iPhone 1-4, mesti nak cuba yang terbaru ini pulak. Kalau ada bajet lebih, apa salahnya mencuba. Bukan kah kerajaan juga menawarkan rebate RM200 untuk beli benda spesis ni??
Apple iPhone 5 16GB (GSM) Unlocked - Black
Oh ya, untuk pengetahuan umum, Apple iPhone 5 ini juga boleh dibeli di laman web ShaShinKi.com pada harga sekitar RM2200 hingga RM2800. Adei..ada terpikir nak beli satu tapi apakan daya, bajet kurang. Pinjaman pengajian pun belum lunas. Ni nak tambah hutang lagi. Tapi kalau korang anak tokey atau memang dah lama kumpul duit untuk beli Apple iPhone 5 ni, dipersilakan. 

Antara ciri-ciri menarik Apple iPhone 5 termasuklah:
4-Inch (Diagonal) Widescreen Multi-Touch Retina Display
1136-by-640-Pixel Resolution At 326 PPI
Fingerprint-Resistant Oleophobic Coating On Front
8-Megapixel iSight Camera
Video Recording, HD (1080p)
Talk Time: Up To 8 Hours On 3G
Standby Time: Up To 225 Hours

Dengan reka bentuk terbarunya, Apple iPhone 5 ini sememangnya akan memberikan pengalaman berbeza kepada penggemar telefon pintar. Ia mempunyai paparan yang lebih besar, chip yang lebih laju, wireless pun superb, kamera 8MP serta lebih nipis dan ringan.  So, kalau berminat nak beli satu, boleh kunjungi Shashinki.com. Kalau stakat nak cuci mata pun boleh juga..

Lagi satu, kalau tak minat Apple iPhone 5, boleh cuba tengok Samsung Galaxy S III S3 i9300 kat shashinki.com tu. Harganya sekitar RM1800 sekarang.

P/S: Shashinki ini merupakan laman web yang terkenal dengan kamera dan peralatan tetapi kini   juga banyak barangan elektronik selain kamera yang ditawarkan. 


Sisipan:
Kalau nak tahu rahsia sebenar kejayaan buat duit online, ikutilah webminar Make RM1,000 Every Month Working from Home yang disampaikan oleh anak Malaysia sendiri. Tempah posisi anda sekarang!!

Tiada ulasan: