Pembentangan selama 8 jam memang memenatkan | Boros Di Aralom

Sabtu, 9 April 2011

Pembentangan selama 8 jam memang memenatkan

Haih..memang penat tapi apakan daya, kita sebagai pelajar harus menempuhinya juga dengan sabar. Hari ini gua keluar hostel seawal jam7 pagi untuk menghadiri pembentangan individu kat sekolah. Bangun saja terus mandi, berkemas, dan jalan tanpa sempat update blog. Bukan lupa tapi terpaksa kejar masa tak nak ketinggalan bas pulak. Biasalah kalau hari sabtu ni, bas pun sikit je. Pas tu pembentangan pulak tulis start jam8. Semangat dah gua nak bentang. Bagus gitu!!..tapi tunggu punya tunggu punya tunggu, dari jam7 pagi, turn gua bentang pun tiba..selepas 7 jam menunggu, sampai lah giliran..fuh!!..7 jam..presentation officially start jam8.30 dan tamat pada jam5 tadi..Hmmmm...redha je lah..lagi pun bukan sikit yang bentang hari ni, ada seramai 78 orang bahagi dua kelas..so, kat kelas gua ada 40 orang..kalau ikutkan hati, gua nak datang jam11, jam12 gitu, tapi sebab lecturer nak ambil kehadiran dari awal sampai selesai maka terpaksalah ikut peraturan..penat memang lah penat tapi ilmu melalui komen-komen dan kritikan membina dari penilai tu memang sangat berharga. Macam berada dalam pembentangn kes sebenar pulak. Siapa tak mau ilmu yang diperturunkan oleh ex-student pemegang bachelor 1st class degree kan..whoaa!! 

Pendek saja entri original gua hari ni. Nak rehat dulu pas tu malam nanti baru nak melayari blog sahabat-sahabat bloger pulak.

Trend Menarik Sekarang:- Peluang untuk mendapatkan iPhone4 dari DiGi Take the Nestle Wellness Profiler Test today Install Opera Mini-FY dalam smartphone