Tak Rugi Join Says.my | Boros Di Aralom

Rabu, 6 April 2011

Tak Rugi Join Says.my

It's time for celebration!! yeah..apa lagi ya..kini Says atau dahulunya dikenali sebagai Youthsays telah menjangkau usia tiga tahun!! tahniah dan happy birthday to Says.my...hah! ada lagi yang tak tau pasal Says ni? Untuk keterangan lanjut, sila layari laman web Says.my..malas nak tulis panjang2 kat sini..namun yang pasti Says ini juga merupakan satu platform pengiklanan seperti Churp2 di mana kita akan mendapat ganjaran apabila orang lain mengklik link iklan kita tu..T&C dia pun hampir sama dengan churp2..bezanya Says ini tidak ada Tweet Asingmen la..huhu..
Ok..berbalik pada kisah hari jadi Says ni, sekarang mereka tengah sibuk memberi hadiah-hadiah percuma kepada para ahlinya yang aktif dalam tu..apa hadiahnya? Boleh tengok sendiri kat Says..banyak tau! malah anda boleh pilih sendiri mana yang kamu suka..iPhone? Laptop? TV? Percutian? dan lain-lain lagi..fuyooo..lumayan beb! nak g tau jugak yang mereka akan beri hadiah2 tu setiap hari selama 30 hari..Hmmm.harap2 dapat la..so, kalau kamu nak hadiah tu, boleh join kat Says.my...aloha..:)

Trend Menarik Sekarang:- Peluang untuk mendapatkan iPhone4 dari DiGi Take the Nestle Wellness Profiler Test today Install Opera Mini-FY dalam smartphone