(EDISI BLOGGER SEDUNIA) Jom exchange tukar bloglist dengan Edisi Blogger...ini bukan segmen giveaway.. | Boros Di Aralom

Sabtu, 24 Ogos 2013

(EDISI BLOGGER SEDUNIA) Jom exchange tukar bloglist dengan Edisi Blogger...ini bukan segmen giveaway..

Salam, hello, aloha..i'll make it simple, mari exchange tukar bloglist dengan Edisi Blogger...hehe..

Actually, sebelum ini saya dah ada bloglist hasil daripada pertukaran dengan blogger lain..ada juga blog yang sengaja saya masukkan sebab blog mereka best..tapi bila template blog ini ditukar dan bila saya yang tak berapa expert dengan html ini buat lawak diri sendiri macam tikus angkat bakul sendiri...memandai edit html blog sampai terdelete semua bloglist tu..maka terlesap lah bloglist kesukaan gua tu...jadi untuk mengembalikan keseronokan dunia berblogging ini, saya nak ajak balik siapa-siapa yang sudi untuk bertukar-tukar bloglist dengan blog ciput ini...boleh juga kita berkongsi bahan bacaan tiap hari..kan kan kan...dan nanti boleh juga kongsi trafik jammed..kan kan kan..hehe...

So, kalau lah korang ada letak link blog ini (Edisi Blogger) atau nama terdahulu (Blog Sikarap) kat bloglist korang sebelum ini..sila bagitau kat ruang komen ya..supaya saya boleh letak balik link korang tu..dan siapa yang berminat nak exchange bloglist pun sila bagitau juga ya..

P/s: Dah buat bloglist baru...tapi masih sikit blog dalam tu..tak larat buat muka tak malu mintak request tukar bloglist dengan blogger lain...huhu..anyway, terima kasih kat blogger yang sudi bertukar bloglist/link dengan Edisi Blogger yer..

Tiada ulasan: