(EDISI BUAT DUIT) Pendapatan churp-churp melambung tinggi kelangit... | Boros Di Aralom

Khamis, 29 Ogos 2013

(EDISI BUAT DUIT) Pendapatan churp-churp melambung tinggi kelangit...

Yeah..pendapatan Churp-churp melambung tinggi kelangit..mencanak-canak gitu..hahahaha (ketawa macam budak pembuli)...tak percaya?..nah, tengok kat bawah...
earning churp-churp tak seberapa
Then tetiba si anon cakap, "alahai..ini pun nak tunjuk juga ker? aku punya earning jauh lagi banyak mencanak dari engko"...huhu..sedih saya dengar..tapi, saya tak mengalah lagi..nah, tunjuk cashout history..

Cashout churp churp tak seberapa

Then si anon cakap lagi, "eleh..tu jer..cashout terkini belum ada yer?? keesiiaaann"...hohohoho...memang kesian, memang tu jer pendapatan Churp-churp saya setakat ini..

Tapi tak per..sikit atau banyak, semua itu rezeki yang Tuhan bagi...apa yang penting, saya dah boleh beli airskrim songgol satu...hohoho..

Ni ada satu tips tingkatkan earning Churp-churp dari si anon..."apa kata kalau engko masuk team tukang tembak iklan tu kat Facebook..konfirm duit banyak masuk"...hah!! kumpulan ini wujud jugak ya..baru tau dari LekatLekit dalam postnya kat FB...sy silent reader blog ini..

Jawapan untuk si anon, "Tapi kalau kedapatan oleh pihak Churp-churp..konfirm hangus semua"...harus diingat bahawa sekarang ini kebanyakkan laman web sudah menggunakan cookies policy...maksudnya, mereka boleh detect dari mana dan ke mana dan siapa dan bagaimana klik itu diperolehi...so, hati-hati dengan click fraud atau elakkan dari klik iklan korang sendiri...lagipun, bukan kah tak berkat kalau buat macam tu..kan kan kan...

Ni ada tips lagi cara tingkatkan earning Churp-churp...cara ini baik punya..bagi yang ada blog, tempek lah iklan churp-churp itu besar-besar kat dalam blog...gambar kecil kecil pun boleh juga..asalkan jangan lari tajuk..nanti jadi misleading ads pulak...dan lagi bagus kalau korang yang ada blog itu buat entri khas untuk iklan Churp-churp tu...tak payah lah tunggu sponsored post dari si Nanang yer..harap tips ini membantu..


P/s: Perasan tak korang, bila ada iklan keluar kat Nuffnang, mesti kebanyakkan iklan itu juga akan ada kat Churp-churp...sebabnya, mereka 'adik beradik'...sekian untuk perkongsian..


Tiada ulasan: