(EDISI HOT) Video larian bogel untuk kumpul derma | Edisi Blogger

Ahad, 18 Ogos 2013

(EDISI HOT) Video larian bogel untuk kumpul derma

Orang putih...memang tak tahu malu...dah budaya mereka macam tu kan...kita orang Malaysia tak perlu lah buat macam ini kot untuk kumpul derma...walaupun niat kita tu baik...tapi biar lah berpada-pada..
Larian bogel untuk kumpul dana selamatkan Harimau Sumatera (Sumber: Daily Mail)
Harimau Sumatera
Lihat jer video larian bogel mereka ini...nasib baik video di'censor...tujuan mereka adalah untuk mengumpul dana demi menjaga dan memulihara Harimau Sumatera yang kian pupus...larian bogel ini disertai oleh kira-kira 300 orang...laporan dan video penuh boleh dapat  kat The Telegraph..terjah jer..
Catat Ulasan