Profesor pun kena April Fool,,the best April Fool's prank | Boros Di Aralom

Selasa, 8 April 2014

Profesor pun kena April Fool,,the best April Fool's prank

Reward and Punishment memang terbukti sangat membantu terutama untuk mendisiplinkan pelajar ketika berada di dalam kelas. Tapi, bila April Fool tiba..nampaknya profesor pun kena kaw kaw balik dengan punishment yang diciptanya..

Seorang professor makroekonnomi di Grand Rapids, Michigan, Amerika, telah menetapkan supaya jika telefon pelajarnya berdering, mereka kena menjawabnya sambil memasang speaker phone supaya semua orang dalam kelas itu boleh mendengar perbualan mereka. Prof tu guna teknik privacy confrontation agaknya..huhu

Walaupun April Fool dah berlalu hampir seminggu, namun nampaknnya para pelajar kelas ini masih berada dalam mood yang baik untuk mengenakan balik profesor mereka. Lihat apa yang berlaku dengan si profesor bila dikenakan April FOol...pandai jugak malu yer..


Best jugak dapat profesor macam tu..fleksible gitu..hehe..tapi awas, jangan pula lepas ni korang nak kenakan cikgu disiplin kat sekolah..tak pasal-pasal nanti kena denda menari kat pentas ketika perhimpunan..nak ker?

Tiada ulasan: