Video Teresa Kok dan anak saudara diragut | Boros Di Aralom

Rabu, 16 April 2014

Video Teresa Kok dan anak saudara diragut

Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok mengalami detik cemas apabila dia bersama dua orang anak saudaranya menjadi mangsa ragut. Hampir keseluruhan kejadian itu berjaya dirakam oleh kamera CCTV yang berlaku di Taman Rainbow, Off Batu 4, Jalan Ipoh, Kuala Lumpur pada 13 April lalu.
Teresa Kok diragut..
Menurut laporan polis, Teresa yang sedang menemani dua anak saudaranya yang masih kecil untuk berjalan-jalan di sekitar perumahan kira-kira jam7 petang telah didatangi dua lelaki yang menaiki motosikal. Kedua lelaki tersebut dipercayai adalah lelaki India yang cuba meragut rantai leher Teresa. Mangsa yang mengelak kemudiannya terjatuh dan terus menjerit.



Dari sudut rakaman lain, seorang dari lelaki itu jelas cuba mengejar ahli parlimen DAP itu.


Walaubagaimanapun, dua peragut itu terus memecut lari selepas melihat sebuah kereta lalu di kawasan tersebut. Menurut mangsa, dia percaya bahawa kedua peragut itu adalah berpengalaman kerana mereka sangat cepat bertindak.

Sebelum ini, Teresa Kok pernah dikecam hebat di Parlimen oleh Bung Moktar kerana isu pemakaiannya yang kurang sopan. Ada kaitan ker? atau sekadar kebetulan?

Sumber: Says
Edited by Edisi Blogger

Tiada ulasan: