Koleksi Video persembahan Shila Amzah dalam I am A Singer di China | Boros Di Aralom

Ahad, 6 April 2014

Koleksi Video persembahan Shila Amzah dalam I am A Singer di China

Jumaat lalu, Shila Amzah sekali lagi mengharumkan nama negara apabila berjaya menduduki tempat ketiga dalam pertandingan realiti 'I am A Singer' yang dianjurkan di negara China. Selepas membina kerjaya di China selama lebih tiga tahun, kini Shila Amzah semakin menjadi perhatian ramai peminat di negara itu.
Shila bersama penari latar lagu final, EXO-MAMA
Shila menyertai program realiti nyanyian paling popular di China itu bermula minggu ketujuh pertandingan pada 21 Februari lalu.

Pada minggu itu, Shila menyampaikan lagu Xiang Ni De Ye dan mendapat tempat kedua, sekali gus meneruskan kemaraan ke minggu berikutnya.

Shila meneruskan saingan minggu kelapan menerusi lagu Zui Chang De Dian Ying dengan kedudukan tempat keempat, minggu kesembilan dengan lagu Listen (tempat ketiga) dan minggu ke-10 dengan lagu Forever Love (tempat ketiga).

Berikut merupakan koleksi video persembahan Shila Amzah sepanjang mengikuti program realiti I am A Singer yang diterbitkan oleh stesyen televisyen HuNanTV.

Persembahan Final (4 April 2014), Pusingan Pertama - When You Believe 


Persembahan Final (4 April 2014), Puseingan Kedua - MAMA (EXO)


Minggu 7 - Xiang Ni De Ye



Minggu 8 - Zui Chang De Dian Ying
Visit this link --> http://www.youtube.com/watch?v=bOb31N6Rb9M&list=RDbOb31N6Rb9M

Minggu 9 -  Listen



Minggu 10 - Forever Love


Rolling in The Deep



Tahniah kepada Shila Amzah..semoga bintangnya di peringkat antarabangsa akan terus bersinar..dia buatakan gua teringat dengan Allayarham Sudirman..

Tiada ulasan: