WTF! Wanita ini mahu meniduri seorang lelaki di setiap kota yang dilawatinya | Boros Di Aralom

Selasa, 28 Oktober 2014

WTF! Wanita ini mahu meniduri seorang lelaki di setiap kota yang dilawatinya

Ju Peng, 19, sedang mencari teman lelaki sementara yang mesti memenuhi syarat-syarat berikut: tampan, berumur di bawah 30, berketinggian lebih 1.75meter, dan mesti kaya.
Ju Peng menimbulkan kontroversi di China (Foto: Mirror UK)
Ju Peng sedang menjelajah seluruh China dan berharap agar jelajahnya itu dibiayai oleh lelaki yang dijumpainya di setiap kota. Dia telah membuat satu iklan di laman mikroblogging Weibo dengan menyatakan kemahuannya untuk mencari teman lelaki sementara yang memenuhi syarat-syarat tertentu.

Namun jelajah kontroversinya itu telah menjadi bualan hangat di media sosial sehingga ada yang mennuduhnya sebagai pelacur.

Ju berkata: "mereka akan membiayai kos pengangkutan dan segala perbelanjaan saya ke kota mereka dan mereka juga perlu sentiasa bermurah hati. Sebagai balasannya, mereka akan dapat bersama dengan saya sepanjang malam."

Ju mengatakan bahawa dia telah menjelajah ke seluruh Timur China dengan menggunakan langkah kontroversi tersebut dan mahu melawat pula ke seluruh negara itu, tetapi tidak mempunyai wang yang mencukupi untuk membiayai perjalanannya.

Disebabkan oleh kontroversi yang ditimbulkan oleh iklan tersebut, ramai yang mahu supaya iklan berunsur pelacuran itu dibuang dari laman Weibo.
Ju Peng 


Tiada ulasan: