Eruwan Gerry Affiliate | Cara Terbaik Menjana Pendapatan sebagai Affiliate | Boros Di Aralom

Isnin, 13 Februari 2012

Eruwan Gerry Affiliate | Cara Terbaik Menjana Pendapatan sebagai Affiliate


Adakah anda kenal dengan Eruwan Gerry? Bagi sesiapa yang memang sudah lama berkecimpung dalam dunia perniagaan online, nama ini bukan lah sesuatu yang asing lagi. Beliau sudah mencapai pelbagai kejayaan dengan hanya bekerja melalui dalam talian sahaja!

Juga dikenali sebagai Raja Lelong Malaysia, Eruwan Gerry sangat terkenal dengan cara menjana wang secara affiliate sahaja. Tak tahu apa itu affiliate? Secara ringkasnya, affiliate  ialah 'anda mendapat komisen dari hasil jualan produk orang lain'. 

Tidak dapat dinafikan bahawa sudah ramai orang yang mengecapi kejayaan besar dengan hanya menjadi affiliate. TETAPI jumlah itu sangatlah sedikit jika dinisbahkan dengan jumlah mereka yang kurang berjaya atau dengan kata yang lebih kasar 'GAGAL' menjana sesen pun dalam perniagaan affiliate ini. Kenapa? banyak sebabnya dan ia diterangkan secara mendalam oleh Eruwan Gerry.

Kini, selepas banyak membuat penyelidikan dan berdasarkan kepada pengalaman beliau sendiri, Eruwan Gerry memulakan satu program terbaru iaitu Eruwan Gerry Affiliates yang bukan sahaja menyediakan tunjuk ajar terperinci malah ia menyediakan produk-produk affiliate yang memberikan imbuhan atau komisen terbesar di Malaysia kepada ahli-ahli yang menyertainya.
Eruwan Gerry Affiliates
Kenapa program ini dilaksanakan? 
Selepas menyedari akan banyak afiliate yang gagal dalam mendapatkan komisen yang baik serta mudah putus asa, Eruwan Gerry tergerak hati untuk membantu mereka yang serius untuk berjaya dalam bidang ini. Program affiliate yang baru dilancarkan oleh beliau ini menitikberatkan dua perkara utama iaitu GANJARAN WANG BESAR dan PENDIDIKAN KEAHLIAN.  

Anda adalah sangat dialu-alukan untuk menyertai program ini kerana bukan sahaja anda berpeluang untuk menerima komisen daripada penjualan produk malah turut menerima komisen PPL (Pay Per Lead). Walaupun komisen PPL ini tidak lah begitu banyak tetapi apa yang penting ialah anda boleh menjana wang secara percuma melalui dalam talian tanpa sebarang modal. 

Kesimpulannya, program Eruwan Gerry Affiliate ini lebih berfokus kepada membantu sesama kita yang benar-benar serius dalam perniagaan online sebagai affiliate. Terus terang dikatakan bahawa menjana wang online bukan lah mudah seperti mana yang diterangkan dalam mana-mana laman web atau buku  yang anda baca. Tetapi jika dilakukan dengan betul dan telus serta dengan hati yang ikhlas, mudah-mudahan segalanya berjalan dengan lancar. Affiliate boleh disamakan dengan seorang bayi yang baru mahu belajar berdiri. Kita tidak boleh terus berdiri dan berjalan seperti bayi tetapi untuk melakukan perkara itu, kita perlu belajar langkah demi langkah terlebih dahulu barulah kita dapat berjalan dengan lancar.

Sekiranya anda berminat untuk menyertai program Eruwan Gerry Affiliate ini, daftarlah sekarang dengan mengisi borang yang disediakan. Atau sekiranya masih kabur tentang maklumat yang diberikan, anda boleh terus melayari laman tersebut untuk maklumat yang lebih terperinci.
Eruwan Gerry Affiliates



Atasi Pasangan Yang Curang!
Selamatkan rumah tangga anda dari pihak ketiga
http://www.pasangancurang.com

Rahsia Menjana Wang Dengan Unit Trust
Teknik dan strategi hebat bagi memaksimmumkan keuntungan
http://www.unitamanah.com/jom/

Rahsiah Seks Hebat Untuk Suami Isteri 18SX
Jadilah pasangan romantik dan nikmati seks hebat bersama isteri/suami anda
http://www.sekshebat.com

Jutawan Hanya Dengan Domain Name
Jana lebih RM5000 dalam masa 48jam sahaja!
http://www.jutawandomain.com/jom/

Tiada ulasan: