Tiada masalah jika wanita mengandung ketika umur 50an | Boros Di Aralom

Sabtu, 4 Februari 2012

Tiada masalah jika wanita mengandung ketika umur 50an

Menurut satu kajian terbaru, wanita 50an yang mengandung dengan benih yang didermakan adalah sihat dan tidak mengalami masalah seperti juga dengan wanita muda. Kajian tersebut telah menjalankan satu analisis terhadap wanita berumur 50an dan mendapati 101 wanita yang menggunakan in-vitro tersebut tidak mengalami sebarang komplikasi berbanding wanita berumur bawah 42 tahun yang menggunakan IVF (In Vitro Fertilisation) seperti yang dilaporkan oleh LiveScience.

Menurut laporan itu;
"These women do really pretty well," says the study's chief author, from Columbia. "If they're well-screened and well cared for, they really should do OK."

Walaupun kajian ini lebih kepada penggunaan IVF namun ianya sudah membuktikan keberkesanan akan keselamatan kandungan dan boleh memberi inspirasi kepada wanita-wanita yang ingin mengandung di usia pertengahan.

Jika anda sedang hamil dan memerlukan panduan akan kehamilan anda, saya syorkan untuk anda memiliki ebuku Panduan Ringkas Kehamilan Anda kerana ebuku ini ditulis oleh seorang pakar dan mengandungi pelbagai tips dan saranan yang bermanfaat untuk anda.



Atasi Pasangan Yang Curang!
Selamatkan rumah tangga anda dari pihak ketiga
http://www.pasangancurang.com

Rahsia Menjana Wang Dengan Unit Trust
Teknik dan strategi hebat bagi memaksimmumkan keuntungan
http://www.unitamanah.com/jom/

Rahsiah Seks Hebat Untuk Suami Isteri 18SX
Jadilah pasangan romantik dan nikmati seks hebat bersama isteri/suami anda
http://www.sekshebat.com

Jutawan Hanya Dengan Domain Name
Jana lebih RM5000 dalam masa 48jam sahaja!
http://www.jutawandomain.com/jom/

Tiada ulasan: