1001 Peluang Keemasan! Bina kerjaya sabagai usahawan Epicera, pre-enroll PERCUMA sekarang! | Boros Di Aralom

Selasa, 3 Disember 2013

1001 Peluang Keemasan! Bina kerjaya sabagai usahawan Epicera, pre-enroll PERCUMA sekarang!

Salam 1Malaysia kepada semua, hari ini saya nak berkongsi satu lagi peluang keemasan kepada anda yang memang bercita-cita untuk menjadi usahawan online dan offline. Satu lagi platform untuk anda membina kerjaya sebagai usahawan bakal dilancarkan di Malaysia pada 15 Disember 2013 ini iaitu Epicera. Epicera kini sudah dilancarkan di USA dan bakal dilancarkan lagi di 17 buah negara termasuklah Malaysia.


Apakah itu Epicera?
Epicera merupakan satu lagi projek mega joint venture dengan eCosway yang diasaskan oleh Datuk Vincent Tan, billionaire Malaysia dengan Epic Ameria. Jika anda biasa dengan Cosway maka anda juga akan biasa dengan produk Epicera nanti. Memang satu peluang keemasan kepada anda yang mahu bergiat dengan bisnes ini secara part time atau full time jika anda bertindak bijak sekarang dengan mendaftar sebagai pre-enrollment secara PERCUMA di laman web Epicera.

Rahsia kejayaan perniagaan
Dalam sesebuah perniagaan, satu kombinasi yang akan menentukan kejayaan perniagaan itu ialah Produk + Pelan Pemasaran + Rangkaian Perniagaan. Kalau anda menyertai pre-enrollment Epicera ini sekarang dengan percuma, secara tidak langsung pernigaan ini sudah pun membina prospek rankaian perniagaan yang terdiri daripada para usahawan yang komited untuk bekerjasama dengan Epicera. Jadi mudahlah pemasaran produk mereka kelak.

Perlu ditekankan di sini bahawa kebanyakan MLM tradisional yang berkonsep pelan unilevel, hari ini terpaksa beralih ke pelan pemasaran yang lebih kompetetif jika mereka mahu kekal berada di dalam pasaran. Ini kerana pelan pemasaran berkonsep 2 kaki (kiri dan kanan) lebih mudah dijalankan oleh ahli ahli malah lebih bersifat "team work" dan sangat membantu antara satu sama lain. Kerana itu banyak syarikat besar di Malaysia telah beralih ke pelan binari dengan menjalin kerjasama dengan jutawan dan usahawan internet marketer terkemuka di luar sana dan membentuk syarikat syarikat ranting baru.

Jika anda ingin tahu lebih lanjut mengenai Epicera ini, boleh layari laman web mereka di www.epicera.com. Memang tersangatlah rugi kalau melepaskan peluang keemasan ini untuk berada dalam rangkaian perniagaan Epicera. Ramai yang dah mula Lock Position mereka. Anda bila lagi? Cepat Lock Position anda dengan Percuma sekarang!




Kalau anda ni biasa dengan perniagaan lain yang berkonsep bina rangkaian, maka anda memang akan faham dengan konsep perniagaan Epicera ini. Kalau dah lock posisi sekarang, nanti mudahlah memasarkan Epicera bila dilancarkan kelak. Tak perlu lagi main cari-cari orang. Yang penting kena bersedia dengan modal. Ye lah kan, nak buat bisnes kena ada modal. 

Memang satu peluang keemasan buat kita semua yang bijak mengambil keputusan awal dan merebut peluang yang ada. Jom Lock Position denga percuma sekarang di Epicera.

Mari dengar apa kata Datuk Vincet Tan mengenai joint venture eCosway dengan Epic Amerika ini.