2 Cara paling mudah buat duit dengan Paypal | Boros Di Aralom

Isnin, 2 Disember 2013

2 Cara paling mudah buat duit dengan Paypal

Adakah anda mempunyai akaun Paypal? akaun Paypal sangat mustahak kalau anda nak buat bisnes international atau secara global.  Contohnya, bisnes eBay, bisnes ebooks, bisnes affiliate, dan sebagainya yang memerlukan transaksi dalam mata wang US Dollar. 

Kalau anda ada akaun Paypal tapi masih tak tahu nak buat bisnes apa untuk tambahkan isi dalam akaun Paypal tu, di sini saya nak kongsi 3 cara mudah buat duit dengan Paypal ini.

1. Tempek iklan CPM global dalam blog.
Hanya untuk mereka yang ada blog dan mempunyai trafik yang cantik. Iklan CPM atau cost per mile ni tak macam iklan Nuffnang. Iklan CPM dibayar berdasarkan kadar untuk 1000 impression pada iklan. Contohnya, kalau iklan dalam blog anda tu dilihat sebanyak 2000 impression dan kadar CPM ialah $2 maka pendapatan anda ialah $4. Terdapat banyak syarikat pengiklanan yang menawarkan platform iklan CPM ini seperti PopAds dan CDNX Global. PopAds adalah yang paling masyuk!!.Saya dah beberapa kali cashout dari PopAds ini. Rate CPM kekadang boleh sampai $4. Anda boleh baca entri Jenis-jenis Iklan CPM Dalam Blog untuk penjelasan lebih lanjut.

2. Join system buat duit international yang terjamin. 
Kalau anda ni jenis yang memang suka buat duit online dan mempunyai akaun Paypal, maka bisnes ini memang sesuai untuk anda. Apatah lagi kalau anda ni jenis yang tak suka jumpa orang dan tak suka jual barang. Sertailah komuniti Direct Pay Biz. Dan saya jamin 100% bahawa pendapatan yang anda perolehi itu akan masuk terus ke akaun Paypal anda tanpa melalui sesiapa. Sistem ni aplikasikan pembayaran Member to Member, so memang bukan scam. Kalau anda nak tahu lebih lanjut mengenai bisnes ni, boleh baca entri 1001 Mustahil? Gila nak tukar RM27 kepada RM1.5juta

Cuma satu perkara saja saya nak ingatkan di sini. Kalau nak berhasil dalam sesuatu, kita kena ada usaha dan bekerja dengan bijak. Kalau blog anda tak menerima trafik yang mencanak-canak sampai riban, jangan putus asa. Usaha lah lebih keras dan konsisten. Dan kalau Paypal anda selalu mencapai angka USD0.01 jer, cari lah alternatif.

> Eh, tak sangka yang Hulk sebegini kecil...comel pulak tu
> Anda nak menang hadiah Samsung Galaxy Note 3 tak? pergi di Facebook Darlie 


Artikel seperti ini disiarkan setiap hari di Facebook, pastikan anda LIKE Fanpage kami ya!