2 Cara menjana pendapatan RM50 dan RM100 berterusan secara online | Boros Di Aralom

Jumaat, 20 Disember 2013

2 Cara menjana pendapatan RM50 dan RM100 berterusan secara online

Salam Jumaat kepada semua pembaca. Entri ini ditujukan khas kepada mereka yang otak bisnes dan mahu merebut peluang buat bisnes online terbaik ini, LPGN Xtreme yang hanya bermodalkan RM50 jer.

Siapa Yang Harus Sertai Program Ini
> Semua Rakyat Malaysia Yang Mencari Peluang
> Penganggur/ Pencari Kerja
> Pelajar Kolej/ Universiti IPTA & IPTS
> Pekerja Berpendapatan Rendah
> Suami Isteri Dalam Kesempitan
> Mereka Yang Akan Mendirikan Rumahtangga
> Suri Rumah Tangga & Pembantu Rumah
> Diberhentikan Kerja
> Ahli MLM Yang Teraniaya Dan Kecewa

Kalau anda tak minat buat bisnes sampingan online, fikir-fikirlah semasak-masaknya dahulu kerana bisnes yang saya nak kongsikan ini memang sangat sesuai dilakukan 100% online dan modal untuk mula juga tersangatlah rendah. Tahukah anda bahawa lebih 60% rakyat Malaysia kini sedang melakukan alternatif lain untuk menjana pendapatan sampingan secara online? Terdapat banyak bisnes online yang ditawarkan sekarang ini seperti Infinity Downline, Phytoscience, KopiMata, Epic Era, dan sebagainya. Semuanya memang bagus. Kalau anda sudah menyertai mana-mana bisnes ini, tiada salahnya jika anda menambah satu lagi koleksi bisnes online anda dengan LPGN Xtreme pula. Pelan pemasaran dan cara menjana pendapatan dari biz ini memang sangat unik.


1. Perolehi Pendapatan Dalam Gandaan RM50
Anda berpeluang menjana pendapatan berterusan dalam gandaan RM50 serta-merta terus ke akaun bank anda, mulai hari ini juga, iaitu melalui program Pemasaran (Reseller Program) oleh LpgnXtreme Team. Setiap peserta yang menyertai kami dan telah menjadi "Paid Member", maka secara automatik, dilantik sebagai Reseller kami dan diberi hak untuk menerima pendapatan berupa bayaran RM50  dari semua tajaannya (Direct Referral) apabila mereka ini  membuat bayaran bagi menggunakan kemudahan sistem laman web ini. 100% tajaan anda akan membuat bayaran terus ke akaun bank anda tanpa melalui pihak admin atau mana-mana pihak ketiga. Tiada mana-mana tajaan anda yang akan di pass-up kepada upline anda, sebaliknya 100% semua bayaran ini adalah milik anda dan apabila mereka menyertai LifePharm Global Network, maka kesemua mereka itu tetap dibawah tajaan anda.
Tugas mereka yang menerima bayaran ini adalah, mereka dikehendaki mengaktifkan akaun peserta yang telah membuat bayaran berkenaan dengan secepat mungkin.


2. Perolehi Pendapatan Dalam Gandaan RM100


Anda berpeluang menjana pendapatan berterusan dalam gandaan RM100 pula, apabila anda telah upgrade akaun anda sebagai Pro-Member. Setiap peserta yang telah menjadi Paid Member perlulah upgrade akaun mereka ke Pro-Member sebaik sahaja berjaya menjana pendapatan RM150 atau sebelum mereka dapat menyertai program utama iaitu perniagaan LifePharm Global Network

Jika anda telahpun upgrade akaun anda sebagai Pro-Member, maka anda berhak pula menerima bayaran RM100 ini dari peserta-peserta yang telah membuat bayaran RM50 kepada anda sebelum ini serta juga daripada downline-downline kepada tajaan-tajaan anda.

Sebaliknya jika akaun anda masih lagi belum di upgade ke Pro-Member (masih lagi sebagai Paid Member sahaja) maka bayaran RM100 ini akan diberikan kepada upline anda yang berstatus sebagai Pro-Member.  Hanya mereka yang berstatus Pro-Member sahaja yang dapat Activate-kan proses upgrade ini. Maka mereka yang berstatus Pro-Member sahajalah yang layak menerima bayaran RM100 ini.
Bayaran RM100 akan dibuat berdasarkan sistem "Coded".
Coded Direct, Coded Up, Coded Down
Gambarajah Perlaksanaan Sistem Coded RM100


OK...INI ADALAH PENDAPATAN ANDA HANYA SEBAGAI RESELLER WEBSITE SAJA (100% KERJA ONLINE, 100% KOMISYEN ANDA PUNYA)


Bisnes LPGN Xtreme adalah bisnes online DUA DALAM SATU. Ini kerana, di samping anda mendapat income sebagai reseller website, anda juga secara tidak langsung sudah mendapat prospek atau downline untuk bisnes LifePharm Global kelak yang menggunakan sistem pemasaran Binari atau 'dua kaki'. Anda akan dibayar bonus tanpa henti dari syarikat!. Korang tak perlu lagi susah-susah cari orang. Kerja kita hanya promote laman web jer. Kalau ada orang join, automatik dia akan jadi rakan perniagaan kita dalam LifePharm Global nanti. Kalau anda berminat nak buat bisnes online ni, boleh daftar percuma dulu.


Ini dia bukti pendapatn salah seorang usahawan LPGN Extreme dalam masa sehari dengan bisnes ni. Hasil usaha sendiri yang tak jemu-jemu promote bisnes ini depan laptop hari-hari. 


Tiada Mana-Mana Laman Web Lain Yang Menawarkan Teknik Begini, Yang Terbukti Cukup Unik, Pantas Dan Hebat!