8 Cara untuk menjana pendapatan melalui pelan keuntungan Epic Era | Boros Di Aralom

Selasa, 3 Disember 2013

8 Cara untuk menjana pendapatan melalui pelan keuntungan Epic Era

Mungkin ramai yang masih belum tahu bahawa pada 15 Disember ini, Epic Era akan dilancarkan di Malaysia serta 16 buah negara lain. Projet joint venture mega antara eCosway yang diterajui oleh Tan Sri Vincent Tan dan Epic Amerika ini kini sedang membuka peluang kepada sesiapa rakyat Malaysia yang berminat untuk menceburi bidang perniagaan Epicera. Sebelum pelancaran dua minggu lagi, bagi sesiapa yang berminat boleh mendaftar pre-entrolment secara PERCUMA untuk lock posisi. Inilah dia peluang keemasan kepada anda yang biasa dengan pelan pemasaran binari atau pelan pemasaran dua kaki. Jika anda lock posisi anda sekarang, maka mudahlah anda mendapat komisyen nanti. Anda boleh Lock Position secara PERCUMA di preenrollepicera.com sekarang. JANGAN LEPASKAN PELUANG INI untuk menjadi yang terawal.

8 cara untuk menjana pendapatan dengan bisnes epic era melalui Epic Profit Plan ini ialah.

1. Retail Profit
Apabila anda lock position sekarang! maksudnya anda bakal menjadi Marketing Partner kepada produk Epicera. Melalui pelan Retail Profit, anda akan mendapat keistimewaan untuk membeli produk Epic Era pada harga borong dan kemudian menjual semula produk tersebut dengan 30% keuntungan. Boleh jual secara online atau offline. 

2. Preferred Costumer Program
Di sini anda boleh menperoleh keuntungan dari mereka yang set up order bulanan tetap secara Auto Order dari anda. Seperti Retail Profit, anda akan mendapat keuntungan sehingga 30% dari jualan. Selain itu anda juga akan mendapat produk percuma.

3. Enroll 3 & Yours Is Free
Di sini anda perlu maintain minimum 3 Preferred Costumers yang buat Auto Order dan anda juga perlu aktif sebagai Auto Order. Anda berpeluang mendapat free order yang bernilai sehingga RM1000.

4. First Order Bonus
Bila anda berkongsi pasal Epic ini dan menjemput rakan atau keluarga untuk menyertai Epic, anda juga berpeluang mendapat bonus dari First Order mereka.


5. First Order Leadership Bonus
Bonus ini diterima oleh rakan niaga yang sudah mencapai rank Champion dan ke atas. Terdapat 8 tahap keahlian dalam Epic Era ini. Lihat gambar bawah untuk faham.



6. Team Cycle Commision
Komisyen ini akan anda perolehi apabila anda mencapai ranking Connector. Tapi ianya bergantung juga kepada jumlah jualan serta point EV yang berjaya dibuat oleh anda dan team di bawah anda. Sekiranya team di sebelah kanan anda berjaya kumpul 300 point EV dan team di sebelah lagi mencapai 600 EV, maka sebagai Connector, anda akan menerima bonus sebanyak $25.


7. Epic Matching Bonus
Apabila anda mencapai ranking Mentor, anda layak mendapat Epic Matching Bonus.


8. Legend Bonus Pool
Untuk melayakkan diri, anda harus mencapai ranking Legend atau Humanitarian. Di sini anda akan mendapat shares dalam jumlah jualan Epic global. Shares diperolehi dengan 7 cara : 


Bagaimana mendapat komisyen dari Epic Era?
Epic telah merangka pelan komisyen yang mudah untuk anda. Apabila anda mencapai tahap sebagai Marketing Partner (paling bawah), dan mengumpul sebanyak 100 point EV dalam sebulan (point EV ini adalah jumlah jualan anda), maka anda akan mendapat komisyen. Terdapat dua cara untuk anda mengumpul point EV ini iaitu :
1. Membeli produk Epic untuk kegunaan sendiri atau untuk dijual.
2. Pelanggan membeli produk Epic di laman web anda.

Anda boleh mula jana pendapatan 1. Retail Profits, 3. Enroll 3 & Yours Is Free dan 4. First Order Bonus dengan serta merta apabila anda membeli kit introductory mandatory yang terdiri daripada web personal anda dan Epic store. Anda TIDAK PERLU beli apa-apa barangan dari Epic untuk mula mendapat komisyen ini. Namun, jika mahu mengambil peluang Epic Profit Plan sepenuhnya, anda harus aktif dan melayakkan diri untuk mendapat Team Cycle Commision, Epic Matching Bonus, dan shares di Legend Pool.

Jika anda ingin tahu lebih jelas mengenai Epic Era ini, boleh kunjungi laman web www.epicera.com sekarang. Anda juga boleh muat turun Epic Profit Plan serta strategi pemasaran dalam bentuk PDF dari laman web mereka. 


Jadi, adakah anda bersedia menjadi salah seorang dari usahawan Epic Era di Malaysia? Jika YA, rebutlah peluang ini untuk Lock Posisi anda dalam pelan pemasaran binari Epic Era ini. Pre-enrolment sedang dibuka dan anda boleh register secara percuma di preenrollepicera.com