[Edisi Review Blog] Ilusi Dunia | Boros Di Aralom

Isnin, 18 Februari 2013

[Edisi Review Blog] Ilusi Dunia

Hari ini rajin sikit nak update blog. Biasalah baru lepas format. Kali ini nak terjah blog Ilusi Dunia pulak sebab kalau ikut qieu kat ruang komen Nak Blog And Direview? blog Ilusi Dunia ini yang paling atas lepas empat blog lain yang dah direview. 
Blog Ilusi Dunia
Sebelum tu, nak minta maaf dulu dengan blog yang dah direview sebelum ini sebab ada masalah link dekat page Nak Blog Anda Direview itu. Dua hari lepas, tetiba blog gua ni kena serang wabak yang tak diketahui namanya. Dah lah gua ni bukan pakar ICT, so satu je cara iaitu dengan tukar url blog baru. Nanti akan diperbetulkan link blog itu ya.

Berbalik kepada blog Ilusi Dunia pula. Secara keseluruhannya, blog yang serba kehijauan ini memang mesra pengguna dan mempunyai grafik header yang memang kool gitu. Gua tertarik dengan budak yang duduk kat awan terbang kat header tu. Tapi tak pernah pulak nampak kat 'Dragon Ball'..watak baru kot..huhu..gua ni peminat tegar Dragon Ball.

Mengenai Ilusi Dunia
- Follower: 1045

Dari segi entri pula, si empunya blog a.k.a keri ikhwan yang gua rasa bakal menjadi pendidik ini sering update blog mengenai kehidupan masyarakat serta kehidupan peribadi yang ditulis secara santai dan menyeronokkan. Blog ini juga ada banner sendiri. 

Untuk lebih mengenali blog Ilusi Dunia ini, apa kata kita terjah saja. Jangan lupa tinggalkan jejak kat shoutmix supaya senang nak blogwalking.. Hehe. So, bagi sesiapa blogger yang nak direview, tinggalkan saja info anda di ruang komen page Nak Blog Anda Direview? Tak kira lah blog anda tu jenis apa pun..kecuali blog lucah dan gambling. Sekali lagi nak ingatkan, ini bukan segmen atau giveaway. Hanya sebagai wadah menambah rakan blogger serta explorasi dunia blogging.

Sekian, have a nice day!

1 ulasan:

Keri berkata...

wah.. terima kasih sudi review :)
pembetulan sket, bukan bakal, tapi mmng sudah mnjadi pendidik