[News Edisi Blog Review] Jom Senyum Bersama Aku Penghibur - www.akupenghibur.com | Boros Di Aralom

Rabu, 6 Februari 2013

[News Edisi Blog Review] Jom Senyum Bersama Aku Penghibur - www.akupenghibur.com

Entri terbaru blog aku penghibur - wordless wednesday
Selamat pagi dan salam 1Blogger kepada semua blogger dan salam 1Malaysia kepada semua pembaca. Untuk edisi blog review hari ini, saya nak kongsi pula blog www.akupenghibur.com yang juga terkenal dengan tagline "Jom Senyum Bersama Aku Penghibur". Sebelum bercerita lebih lanjut, bagi sesiapa blogger yang mahu blognya direview, boleh komen dekat page Nak Blog Anda Direview? Ini bukan segmen, tapi hanya sebagai wadah perkongsian dalam dunia blogger.

Sekilas pandang, bagi yang sudah biasa mengunjungi blog ini, memang ianya sangat simple dengan gabungan warna hijau di tepi dan putih sebagai background entri. Template sebegini lah yang akan membuatkan sesebuah blog itu ringan dan cepat loading.

Mengenai www.akupenghibur.com:-
- Follower: 2837
- Facebook Page: Aku Penghibur [dot] com
- Twitter: Mohd Izahar sabtu (Akupenghibur)

Dari segi entri pula, blog Aku Penghibur ini banyak menyajikan pembaca dengan informasi, pedoman, inspirasi, dan juga hiburan. Tak hairanlah bila sekali baca entri, teringin pulak nak baca entri-entri yang lain. Kalau tak silap saya, blog ini juga pernah keluar majalah. Oh ya..Majalah Remaja, ada kat sidebar dia pula. :) Blog popular ini. So kalau anda nak kan inspirasi, datanglah ke blog Aku Penghibur. Dan jangan lupa senyum bila berkunjung ke sana ya.

Sekian sahaja untuk blog review kali ini. Jika anda berminat blog direview, sila baca dan komen dulu di page Nak Blog Anda Direview?

2 ulasan:

Akupenghibur.com berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Akupenghibur.com berkata...

alhmdulilah terima kasih yer :)