Ning Baizura & Omar Sharif Dapat Anak Lelaki | Boros Di Aralom

Jumaat, 1 Februari 2013

Ning Baizura & Omar Sharif Dapat Anak Lelaki

Ning Baizura bersama suami, Omar Sharif
Tahniah kepada diva Ning Baizura dan suami, Omar Sharif Christopher Layton Dalton kerana telah dikurniakan bayi lelaki. Berita itu dimaklumkan oleh pengurus penyanyi bersuara soprano ini yang memberitahu, Ning telah selamat melahirkan bayi lelaki pada jam 3.06 pagi tadi di Kuala Lumpur.

Dengan sukacitanya ingin saya umumkan bahawa Ning Baizura telah selamat melahirkan bayi lelaki pada 31hb Januari 2013, Jam 3:06 pagi di Kuala Lumpur. Hari ini juga amat teristimewa kerana ia adalah hari ulangtahun perkahwinan Ning dan Chris yang ke-5.

Kedua-dua ibu dan bayi berada dalam keadaan sihat. Terima kasih di atas segala doa dan sokongan anda.

Walau bagaimanapun, Ning Baizura masih belum memaklumkan nama serta memuat naik foto bayi mereka dalam email tersebut. Tahniah sekali lagi diucapkan pada Ning Baizura dan suaminya. Kita nantikan saja kalau-kalau Ning akan berkongsi foto anak sulung itu di Twitter atau pun di Instagram nanti.

Oh ya, selamat ulangtahun perkahwinan yang ke-5 buat pasangan ini. Semoga mereka terus bahagia jadi mummy dan daddy yang mithali!

Sumber: mD
http://www.malaysiandigest.com/entertainment/240952-tahniah-ning-baizura-a-omar-sharif-dapat-anak-lelaki-ningdalton.html

1 ulasan:

Unknown berkata...

tahniah pada mereka...