Edisi Blog Review - Nabila Biela | Boros Di Aralom

Khamis, 28 Februari 2013

Edisi Blog Review - Nabila Biela

blog Nabila Biela
Salam sejahtera kepada semua pembaca dan salam 1Blogger kepada yang bergelar blogger. Hari ini rajin sikit nak review blog rakan kita nabila biela. Wah, dah upgrade ke 'dot com' sahabat kita ni. Kelmarin dulu guna sub domain saja iaitu comey-comeyblog.blogspot.com tapi kini dah upgrade ke www.nabilabiela.com.

Dari segi pemilihan template memang saya sendiri respect la. Comel dan tersusun. Gabungan warna cerah seperti pinky, light blue, dan light yellow juga melembutkan mata kita untuk navigate blog ini. Lagi satu, loading dia cepat dan ini adalah salah satu ciri blog yang mesra pembaca.

Mengenai blog Nabila Biela:
Follower: 1679
Admin: Nabila Biela - bakal menjadi kaunselor.. :)
*nak tanya sikit, biela ni berpegang pada teori apa ek? Gestalt, Adler, pcc, or teori si Freud tu?? hee..

Tak hairan lah yer kenapa nabila ni selalu post entri yang inspiring dan membuka minda. Sebab dia ni bakal jadi kaunselor. Nanti lepas dia habis belajar, boleh lah buat sesi kaunseling dengan dia. Apa yang penting, lesen 'KB' tu kena ada la dulu..hehe..semoga hasrat nabila tercapai yer..

So, kalau nak tahu lebih banyak mengenai blog nabila ni, jom terjah ramai-ramai. Nabila ni seorang yang mesra dengan pengunjung blognya tau..apa lagi kalau yang rajin komen.

Sekian saja perkongsian dari saya untuk sesi blog review kali ini. Kalau anda seorang blogger yang tak kisah blog anda direview, boleh lah jenguk kat page Nak Blog Anda Direview? dula yer.

Tiada ulasan: