Bukti Pembayaran Dari Menjawab Servay | Boros Di Aralom

Rabu, 26 Januari 2011

Bukti Pembayaran Dari Menjawab Servay

Yup, semalam sy baru request untuk menebus markah terkumpul hasil daripada menjawab servay di iPanelonline. Tak sangka dalam kurang dari 24jam, sy dah terima pembayaran tersebut. Walaupun tak lah sebanyak mana namun yang pasti syarikat ini membayar para ahlinya.
iPanelonline dah approve
Okay, dah nampak kan. bukan nak menunjuk..ala, apa sangat la RM15 tu kan. Tujuannya di sini ialah untuk meyakinkan orang lain bahawa syarikat ini memang membayar dan bukan SCAM!. Salah satu nadi utama untuk kelansungan sesebuah panel survei online itu ialah melalui bukti-bukti pembayaran dari para ahlinya. Jika tiada bukti, korang pun seribu hati nak join kan. Macam juga Nuffnang, kalau kita tak buat post pasal 'Cek dari Nuffnang', korang mana percaya Nuffnang ni bayar kita ke tak kan. Sebenarnya ada banyak cara nak cari duit kat internet ni. Jawab survei adalah salah satu daripadanya. Tambahan lagi ia adalah 100% percuma untuk disertai. Apa yang perlu anda buat hanyalah mendaftar dan memberikan maklumat penuh yang benar mengernai diri anda. iPanelonline merupakan salah satu panel survei yang boleh disertai oleh rakyat Malaysia walaupun ianya berasal dari Singapura. Di sini, anda akan diberi mata ganjaran sehingga 400 point untuk menjawab satu soal selidik yang mengambil masa lebih kurang 10minit sahaja. Anda boleh menebus minimum 500 point untuk RM5. Maksudnya 100point=RM1. 

Hah!..menarik kan. Semalam saya menjawab 4 survei dan menerima 1750 point. Lepas tu terus redeem. Hari ni dah masuk. Bolehlah tambah duit saku nak beli aiskrim lepas ni..Korang pun boleh join kalau berminat. Pergi saja kat iPanelonline ni. Semoga success selalu..

4 ulasan:

MrsYats berkata...

mau cuba jugak ni..hehehe
tQ for da info :)

nur berkata...

boleh cuba ni.. thanks ye Nancy..lepas ni leh jadi kaya la ye..

Nancypoh berkata...

hot mama* heee...good luck.

Nur* coba la...heee..boleh ke jadi kaya dgn jawab servay je ni??? mudah-mudahan la bertimbun servey yg diberi lepas ni...haha

Just berkata...

thanks for sharing.. :D