Patung Snowman | Boros Di Aralom

Selasa, 4 Januari 2011

Patung Snowman

My Christmas Gift

Memang kiut kan..hehe..ini lah antara hadiah paling cute pernah aku dapat..erm, hadiah krismas la..sepatutnya sy buat entri ni tahun lalu lagi tapi disebabkan line internet ketika itu kurang baik maka terpaksalah ditunda sehingga saya kembali ke U ni. Memang tak ku sangka untuk dapat hadiah Patung Snowman..betul-betul ada dalam wishlist hadiah masa krismas dulu..time tu ada acara tukar-tukar hadiah..acara yang paling saya suka sejak dari saya budak-budak hingusan lagi..hee..thanks a lot to Pira..actually dia ni baru je 14 atau 15 tahun kalau tak silap saya..macam mana dia tau yang saya nak hadiah ni ya? Entahlah, mungkin ikut gerak hati dia je kot. Ramai kengkawan saya cakap mereka sukar nak cari hadiah yang sesuai untuk saya..tapi sebenarnya saya ni tak lah memilih sangat..bagi je la apa-apa..confirm saya terima dengan hati yang gembira..hehe..siapa yang tak suka kena bagi hadiah kan..lalalala..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

waaa..comelnye..klu aku bg at bakal babygurl aku ok gak kn?huhuhu