Akan Berehat Blogging Seketika | Boros Di Aralom

Sabtu, 27 November 2010

Akan Berehat Blogging Seketika

Sedih tapi harus aku katakan ini. Terpaksa berehat seketika untuk blogging kerana aku balik kampung ku yang sangat kurang line internet. Line 2G pun dah merangkak, ni kan pula line 3G..aku tak nak, tapi apakan daya. Huhu..aku selalu balik kampung juga tapi kali ni balik kat kampung yang satu lagi..yang dah bertahun aku tak pergi. Buat apa kat sana? fuh, banyak benda boleh dibuat, cari duit pun senang. Hah. macam mna kampung terpencil boleh cari duit hah?? banyak caranya tau..1st, menoreh getah..haha..korang tau kalau toreh kat kebun getah sendiri, lumayan tau..2nd, cari TOKEK atau POKOOK..waduhh, ni kalau dapat yang 300gram je, boleh dapat RM180,000 tau..korang tak caye ke? aku pun masih ragu2 lagi..tapi kalau kat kampung aku, dah banyak yang plihara binatang berupa cicak ni..huhu..nnt aku cari la..tp kena hati-hati juga..ciayok ciayok..akan kembali blogging pada setiap hujung minggu je sampai January..huhu..bergantung kepada terma dan syarat..haha..mengarut je aku ni.

4 ulasan:

Izamir Ridzwan berkata...

hhaha tgkap tokek kat sy sekor..

Unknown berkata...

wah masyuk la kalo jumpa tokek tu yer....

wida berkata...

hii..selamat balik kg

Unknown berkata...

wah... kalau dapat tokek tu... kayo....