Sesi Snap Blog Ep.3 | Boros Di Aralom

Rabu, 10 November 2010

Sesi Snap Blog Ep.3

Haha..nah, kan dah tambah episod kat tajuk post ni..ni maknanya aku dah gatal sngat obses nak p snap blog owang..sengaja nak promote blog kawan2. Lagi pun ni cara utk sy sndiri mengingat blog rakan2 blogger sekalian..mari kita lihat siapa yg kena snap

introducing thesharkox
Nampak sendiri kan tajuk post dia kali ni..dia menceritakan pengalaman banjir. Time ni, dia pegi kat rumah prof supervisor dia tuk bantu bersihkan rumah sebab kena banjir. banyak2 bersabar ya kepada yg telibat dengan bencana ni.

ini belog saya..eh, bukan saya punya la tapi si kancil biru punya
Bangga dia dengan UiTM walaupun sekarang study kat UTM.

Ni pulak milik si AiMaN
Aiman tak kisah kan kena snap..hik hik..teringat aku dgn tagline 'aiman tak kisah'
Aiman kongsi pasal baby yg mati dlm mesin basuh. Err..kesian betul baby yg baru berusia 10 hari tu.

Ok la..seperti biasa 3 je kuota blog yg aku snap tuk review kali ni..apa ni main kuota2 pulak??? hik hik, sebab lau nak masuk banyak sngat nnt segan pulak..mna tau dorang tak suka kena snap..blog2 yg ader kat atas ni pun bukannya aku mintak izin tuk snap..hik hik..jgn marah..korang macam mna?? nak ke mintak snap? as usual, pergi je tekan butang FOLLOW tu ye..jgn lupa juga bagi link blog korang..lau tak, mcm mna sy nak tau alamat blog korang kan..anyway, ni sje post ciput kali ni..nak g exam dulu..ciayok2..
*
*
(time exam pun masih nak berbloging)


3 ulasan:

AiMaN berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Relevan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
StellaClaire-Richard berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.