Earning Churp-churp | Boros Di Aralom

Sabtu, 13 November 2010

Earning Churp-churp

Murah rezeki dengan churp-churp ni..walaupun earning baru je mencecah nilai 666, syukurlah kan..siapa juga mo bagi duit free..sy join pun baru beberapa minggu..earning churp2 ni bergantung kepada bilangan asingmen yg kitaorang dapat..minggu ni dpt 3 asignmen termasuk yg masih pending kat bawah tu..aku pun tak tahu berapa nilai earning yg diberikan pada setiap asingmen..yg aku perhatikan pd earning aku sendiri, earning dia dari range RM0.80 hingga RM1.33 bagi satu asingmen..tak tau la korang punya mcm mna..tapi harus diingat juga, bukan semua asingmen yg kita 'tweet' tu diterima, ada juga yg ditolak. Aku pun pernah gak kena tolak..besa la masih baru.

Seperti yg kebanyakkan kita semua tahu, churp2 ni saudara si Nuffnang..kalau korang mo tahu lagi, sebenarnya earning aku tuk churp2 lagi ok jika dibandingkan dgn Nuffnang..tp tak pe la, lagi pun kita berblog ni pun sebagai hobi saja kan. Kehadiran Nuffnang telah mengindahkan lagi kehidupan berbloging ni. Anyway, thanks to Nuffnang and to Churp-churp sebab sanggup bagi duit free kat kitaorang.

*tengok kat nilai 666 ni, teringat pula jumlah blog yg ada kat list software blogjoging aku pun 666
Hmmmm...

14 ulasan:

Azman Roslan berkata...

banyak dah tu, heheh.. teruskan usaha..

Sumandak Kinabalu berkata...

Kira banyak sudah tu...
Saya pun berkira-kira mau join nie tapi saya tida berapa faham syarat-syarat dia. Lambat pick-up bah, hehe...
Bah belanja kami kalau sampai ribu riban aaah...

Nancypoh berkata...

azman* boleh la utk beli aiskrim..

sumandak* ko p ja ba sign up..yg penting ada akaun facebook n twitter..sy pun tak brapa jelas juga pasal ni tp sy join jugak..lama2 nnt faham la tu kali..

Mdm MimaAzlina berkata...

join churp2 jugak.. best..

Relevan berkata...

Jangan lepas peluang Nancy..

IuhniX berkata...

i'm still waiting for my first assignment. btw, nice one !

LILI berkata...

nape saya still x dpat asignment g ek>
x faham gak camne dye berfungsi

Rara Farah berkata...

saya masih ta paham ape churp2 nieyh...wajib ade akaun twitter ngn facebook ek??

Nancypoh berkata...

i3na & relevan* yeah..jgn lepas kan peluang kan..

Iuhnix & azuin* it will come sooner..be patient.

rara* churp2 ni masih baru gak..tu pasal banyak yg tak faham..setahu sy, kita dibayar utk update status kat twitter or facebook dgn menggunakan keywords yg diberi dr pengiklan2..tp sy sendiri pun masih belum jelas sepenuhnya tentang churp2 ni..

ISZA berkata...

saya masih menjadi pemerhati dan belum mengkaji tentang churp2 secara mendalam.. segalanya memerlukan masa.. :)

Lina berkata...

aku ada churp2 nih nancy..tp aku ndatau mo guna..

Nancypoh berkata...

cikgu isza* nnt bila dah kaji dalam2, jgn lupa bagi info kat kitaorang ya..

Lina* ada juga ba cara yg dia tunjuk tu..lau biasa guna twitter, kira senang la buat asingmen churp2 ni..

Saworita Agidustor berkata...

nak tnya..nk wt churp2 ni wjib kna ada akaun twitter ek??
Visit paihujey.com

Nancypoh berkata...

Paih Ujey* if kita dah register kat churp2, dia nak kita authorise kan akaun FB dan Twitter..utk mendptkan asingmen, kena authorise kan kedua-dua akaun la agaknya...